bla
Aktualno

Olimpijska kreativnost, drugi del

Objavljamo še šest oglasov, ki se po mnenju številnih lahko potegujejo za zlato. Med oglaševalci, seveda.

Prvi del izbora si lahko preberete tukaj.

Microsoftova vstopnica za Tokio

Podobno kot Samsung se je Microsoft preko svoje platforme Teams osredotočil na komunikacijsko plat olimpijskih iger.

Ralph Lauren slavi športnike

Ralph Lauren s serijo pol dokumentarcev pol oglasov ponazarja, kaj loči olimpijce od navadnih smrtnikov.

Oreova igrivost

Blagovna znamka piškotov Oreo je v svojem oglasu tekmovalnost začasno porinila na stran, v ospredju pa je uživanje v samem športu in kakopak piškotih.

Facebookov rolkarski oglas

Facebook je z oglasom opozoril na dejstvo, da je skejtanje oziroma rolkanje na letošnjih olimpijskih igrah doživelo prvenec.

Canon in spominske fotografije

Canon je vključil tako olimpijce kot tudi paralimpijce, ob tem pa poudaril pomembno vlogo fotografije.

Olimpijske igre in električne naprave

General Electricu je v oglasu uspelo nekako povezati olimpijske igre, električne naprave in trajnost.

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji