2
Aktualno

»Od kdaj je egoizem kul?«

To je vprašanje, ki ga zastavlja nemška zavarovalnica R+V Versicherung v sodelovanju z agencijo Serviceplan Campaign Munich je namreč predstavila oglaševalsko akcijo, v kateri opozarjajo na to, da je danes v družbi vse preveč egoizma.

»'Jaz, jaz, jaz' in 'moje, moje, moje',« so besede, ki jih ljudje danes prepogosto uporabljamo, pravijo v oglaševalski akciji »Niste sami« (»You Are Not Alone«). Poleg televizijskega oglasa, ki ga je režiral Matt Batchelor, se akcija osredotoča tudi na tiskane medije in družbena omrežja, obenem pa so predstavili tudi nov logotip in celostno podobo. »Z akcijo smo želeli poudariti vrednote podjetja, za katere se v zavarovalnici zavzemajo že vse od ustanovitve pred skoraj sto leti. Gre za spodbujanje medsebojnega sodelovanja in prepričanje, da 'lahko več ljudem skupaj uspe tisto, česar en sam ne zmore',« je povedal Matthias Harbeck, kreativni direktor v agenciji Serviceplan Campaign Munich. Harbeck pravi, da se danes vse oglaševalske akcije zavzemajo za boljšo družbo, ta akcija pa ni le za skupnost, ampak je predvsem proti egoizmu. »Sporočilo akcije, da nikoli niste sami, lahko razumemo na dva načina. Prvi je, da niste sami, kadar potrebujete pomoč in da vam bomo mi takrat pomagali. Drugi pa je, da niste sami na tem svetu in da se tako tudi obnašajte. Ne mečite smeti v gozdu, ne bodite neodgovorni, mislite na soljudi,« pojasnjuje Anja Stolz, direktorica marketinga pri R+V Versicherung.

»Ni nam bilo treba na novo odkriti naše znamke, ampak smo le pokazali, v kaj verjamemo že od nekdaj,« pa je akcijo komentiral Norbert Rollinger, predsednik upravnega odbora v R+V Versicherung. Vrednote zavarovalnice naj bi se namreč ujemale tudi z ugotovitvami najnovejših raziskav. Te kažejo, da si kar 75 odstotkov Nemcev (zlasti milenijcev) želi vedeti, za kaj se blagovne znamke zavzemajo in kaj je tisto, po čemer se znamka razlikuje od drugih. Uspeh na trgu prihodnosti je tako zagotovljen le tistim podjetjem, ki tudi udejanjajo tisto, v kar verjamejo.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji