m
Aktualno

Novoletna darila agencij: Luna \TBWA, Herman & partnerji, AV studio in Idealia

Vsako leto ob tem času smo radovedni, kakšna zanimiva in kreativna poslovno-novoletna darila so pripravili v agencijah. Pa poglejmo ...

»Nismo pozabili na poplave; še vedno lahko pomagamo«

Na Luni \TBWA verjamejo, da je oglaševanje del družbe in brez nje ne more obstajati. Zato so se letos odločili, da predvideni proračun za darila namenijo tistim, ki jim letošnje poplave niso prizanesle in s tem prispevajo k obnavljanju družbenega tkiva. »Kljub temu pa bomo nekaj malega podarili tudi našim poslovnim partnerjem, a tudi ta darila bodo s posebnim pomenom. Povezali smo se namreč z vinarno Koželj in odkupili steklenice vina, ki so jih poškodovale poplave in jih zaradi uničenih etiket ne morejo več prodajati. Poškodovane steklenice bodo tako služile kot opomnik, da nas vsaka izkušnja zaznamuje, a ne spremeni našega bistva, ki tako kot vino s časom postaja vedno boljše,« je o inovativni ideji agencije Luni \TBWA povedal Martin Stariha, direktor naročnikov.

mm

Namesto poslovnih daril izbrali dobrodelnost

V letošnji december je agencija Herman & partnerji vstopila skupaj z ZPM Moste – Polje s praznično kampanjo, ki s prispodobo praznega darila predstavlja realnost otrok, skrito za štirimi stenami. S kampanjo želijo spodbuditi k pomoči otrokom in družinam v stiski, ki je v prazničnem decembru še toliko večja. Melita Joželj Nose, partnerica v agenciji, je ob tem razložila: »Namesto poslovnih daril letošnje praznike delimo toplino in pomoč med tiste, ki jo resnično potrebujejo. Ni nam vseeno, da so prazniki za nekatere res prazni, zato smo Hermanovega Božička poslali, da jih napolni s srečo, veseljem ... in darili. Vsa praznična sredstva smo namenili ZPM Moste – Polje in projektu Veriga dobrih ljudi za obdarovanje otrok in družin v stiski.«

m

Prazniki kot sladka razvada

Dunja Bibianko Marovt, direktorica projektov v AV studiu, je bralce MM-a navdihnila z mislijo, naj v prazničnem času uživajo v sladkih razvadah in da naj se zdi, da življenje pravzaprav je potica. »Novo leto pa zaznamujejo novoletne zaobljube polne odrekanj. Ker v AV studiu verjamemo, da lahko uživamo v čisto vsakem dnevu, smo z novoletnim voščilom omogočili, da zaobljube prelomimo brez grenkega priokusa in uživamo v omamni sladkosti prestižne čokolade Lucifer.«

m

»Podpiramo slovenske ustvarjalce«

Kot vsako leto so v agenciji Idealia tudi tokrat pripravili pakete izdelkov slovenskih ustvarjalcev. »Pripravila jih je podjetnica in slaščičarka Irenca Erminio Rovanšek, ki ustvarja v svoji slaščičarni Konna na Kozini. Irenca je za nas pripravila različne okuse izjemno kreativnih sladkih namazov, zraven pa smo dodali dve slaščici in liofilizirano sadje. Veseli smo, da lahko na takšen način podpremo – in promoviramo – slovenske podjetnike,« je za MM povedala Katarina Štular, direktorica agencije.

z

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji