Novi MM: Vsemogočni podatki
Na naslovnici 498. številke Marketing magazina je Janja Božič Marolt, direktorica in gonilna sila Mediane.
V naslovnem intervjuju nam je med drugim povedala, da je raje zaupala intuiciji, kot da bi Mediano prodala mednarodnim raziskovalnim korporacijam – in s tem tvegala zaton Mediane –, kako zanesljivi so podatki, ki jih raziskovalci dobijo v spletnih raziskavah, ki v čedalje večji meri nadomeščajo obiske na domu in telefonske ankete, pa tudi, ali že išče svojega naslednika.
Če vas zanima, kako se prilagoditi spremembam, ki jih Google pripravlja v svojem sistemu merjenja, si preberite kolumno Zorana Savina, direktorja IAB Slovenija, saj v njej marketingarjem ponuja konkretne nasvete. Nasvete oziroma bolje rečeno namige, kako delovati v skladu s smernicami ESG, pa boste našli tudi v članku, v katerem smo predstavnike nekaj velikih slovenskih podjetij vprašali, ali je ESG nova priljubljena (marketinška) skovanka ali pa resna zaveza.
Tudi odnosom z javnostmi smo v tej številki MM-a posvetili veliko pozornosti. Tako je naša zunanja sodelavka Martina Merslavič s pomočjo izkušenih komunikatorjev ugotavljala, kako lahko v svojih podjetjih bolje dokažejo, kakšno dodano vrednost ustvarjajo – in ja, rešitev se skriva v podatkih. Nekaj komunikatorjev iz regije nekdanje Jugoslavije smo povprašali po stanju na področju odnosov z javnostmi v njihovih državah, o tem, kako je postal zelo iskan glasbeni piarovec, pa smo se pogovarjali z Gregorjem Zalokarjem, ki med drugim skrbi tudi za medijsko pojavnost glasbene skupine Joker Out, o čemer je govoril na MM-ovem dogodku Dan PR.