novi mm
Aktualno

Novi MM: Vsemogočni podatki

Na naslovnici 498. številke Marketing magazina je Janja Božič Marolt, direktorica in gonilna sila Mediane.

V naslovnem intervjuju nam je med drugim povedala, da je raje zaupala intuiciji, kot da bi Mediano prodala mednarodnim raziskovalnim korporacijam – in s tem tvegala zaton Mediane –, kako zanesljivi so podatki, ki jih raziskovalci dobijo v spletnih raziskavah, ki v čedalje večji meri nadomeščajo obiske na domu in telefonske ankete, pa tudi, ali že išče svojega naslednika.

Če vas zanima, kako se prilagoditi spremembam, ki jih Google pripravlja v svojem sistemu merjenja, si preberite kolumno Zorana Savina, direktorja IAB Slovenija, saj v njej marketingarjem ponuja konkretne nasvete. Nasvete oziroma bolje rečeno namige, kako delovati v skladu s smernicami ESG, pa boste našli tudi v članku, v katerem smo predstavnike nekaj velikih slovenskih podjetij vprašali, ali je ESG nova priljubljena (marketinška) skovanka ali pa resna zaveza.

Tudi odnosom z javnostmi smo v tej številki MM-a posvetili veliko pozornosti. Tako je naša zunanja sodelavka Martina Merslavič s pomočjo izkušenih komunikatorjev ugotavljala, kako lahko v svojih podjetjih bolje dokažejo, kakšno dodano vrednost ustvarjajo – in ja, rešitev se skriva v podatkih. Nekaj komunikatorjev iz regije nekdanje Jugoslavije smo povprašali po stanju na področju odnosov z javnostmi v njihovih državah, o tem, kako je postal zelo iskan glasbeni piarovec, pa smo se pogovarjali z Gregorjem Zalokarjem, ki med drugim skrbi tudi za medijsko pojavnost glasbene skupine Joker Out, o čemer je govoril na MM-ovem dogodku Dan PR.

mm 498

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji