novi mm
Aktualno

Novi MM: »Verjamem v neverjetne zmogljivosti človeške inteligence«

Po krajšem premoru je novi MM že v vašem nabiralniku, poln svežih marketinških vsebin. Z naslovnice vas nagovarja Manca Krnel, kreativna direktorica v agenciji PM, poslovni mediji, ki je letos prevzela tudi vlogo predsednice žirije na tekmovanju DIGGIT.

Iskriva in vedoželjna sogovornica vam bo med drugim zaupala, kako se povezujeta balet in kreativnost, kakšna je po njenem razlika med (oglaševalskimi) kreativci in (resničnimi) ustvarjalci, kakšen je njen pogled na umetno inteligenco in katere blagovne znamke jo navdušujejo v tolikšni meri, da bi želela delati zanje.

Ker so priprave na DIGGIT v polnem teku, vam že razkrivamo ključnega govorca, svetovno znanega napovedovalca potrošniških trendov Henryja Coutinha-Masona. Izjemno artikuliranega (o tem se boste lahko v živo prepričali 9. maja) sogovornika smo vprašali, kateri trije trendi bodo oblikovali marketinško pokrajino v letu 2024. Njegovi odgovori niso presenetljivi – preverite jih v novem MM-u.

Pišemo tudi o enem od najizrazitejših trendov na področju medijev – podkastih, izpostavljamo uspešne študije primerov, zanimive kolumne in poročamo o trendih.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji