bla
Aktualno

Novi MM: »Postajamo pravo marketinško podjetje«

Na naslovnici 484. številke Marketing magazina je Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga Hisense Europe Group.

Kitajski Hisense, ki je pred tremi leti prevzel velenjsko Gorenje, se je po začetnih prevzemnih krčih dobro postavil na noge in podjetje po nekaj sušnih letih popeljal do 15-mesečnega zaporednega dobička in to v težavnem koronskem obdobju. Z Alenko Potočnik Anžič smo se pogovarjali o spremembah, ki so jih uvedli kitajski lastniki in kako je to vplivalo na organizacijo marketinškega oddelka in vsebino njenega dela. Nekdanja profesionalna košarkarica se tudi marketinških izzivov loteva v športnem duhu – z veliko mero odgovornosti in izrazito ciljno usmerjenostjo, ki je sicer tako značilna za njene kitajske kolege. »Potrebo po spremembi miselne naravnanosti iz proizvodno-prodajnega v marketinško podjetje večkrat poudarjam na upravi. Zdaj se namreč še vedno preveč usmerjamo na B2B- prodajo našim partnerjem, poslovnim kupcem, v prihodnje pa je nujno, da se veliko bolj usmerimo tudi na končnega potrošnika,« meni Potočnik-Anžičeva.

V tej številki MM-a lahko preverite tudi, kako so v covidnem letu 2020 poslovali slovenski mediji in kako se je v zadnjih tridesetih letih razvijalo oglaševanje na avtobusih, posvetili pa smo se tudi agencijam, med drugim Innovatifu, ki praznuje 17 let delovanja, medtem ko združeni Pristop novo zgodbo piše na novi lokaciji, kjer smo jih tudi obiskali.

bla

484

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

roman
08. 10. 2021

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim…

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot…

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

Naši avtorji