Novi MM
Aktualno

Novi MM: »Nikoli nisem zadovoljna s povprečjem«

Da se bliža jesen, vas bomo opomnili tudi mi, saj vas v nabiralniku že pričakuje septembrska številka vaše najbolj priljubljene marketinške revije. Na naslovnici MM-a je tokrat Mojca Avšič, izvršna direktorica marketinga in digitalne prodaje v Petrolu.

Petrol je na majski Slovenski marketinški konferenci postal veliki marketinški odličnjak; poleg velike nagrade so dobili tudi nagrado za prenovljeno marketinško in komunikacijsko strategijo nove aplikacije Petrol GO, v vseh drugih kategorijah pa so Petrolove prijave pristale med finalisti. To je bil tudi povod za naš pogovor z vrhunsko marketinško strokovnjakinjo, ki pa na prvo mesto vedno postavlja ekipo. 

519

Objavljamo tudi druge zanimive intervjuje: z Monique Zytnik, avstralsko strokovnjakinjo za interno komuniciranje, ki bo predavateljica na Dnevu PR, smo se pogovarjali o tem, kako lahko umetna inteligenca pripomore k izboljšanju odnosov z zaposlenimi, Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA), je za MM spregovorila o spremenjeni in vedno pomembnejši vlogi odnosov z javnostmi v organizacijah, Pum Lefebure, glavna kreativna direktorica in soustanoviteljica Design Army, ki prihaja na Zlati boben, pa nam je zaupala, kako se je podala na samostojno podjetniško pot in kako trdo je morala delati za uspeh.

Ne spreglejte niti drugih trendovskih tematik: kako TikTok spreminja oglaševalsko pokrajino, zakaj so pajkice postale izjemna marketinška uspešnica in kako je znamka vode Liquid Death povsem osvojila srca mladih, seveda z veliko mero marketinške domiselnosti.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji