Novi MM
Aktualno

Novi MM: »Nikoli nisem zadovoljna s povprečjem«

Da se bliža jesen, vas bomo opomnili tudi mi, saj vas v nabiralniku že pričakuje septembrska številka vaše najbolj priljubljene marketinške revije. Na naslovnici MM-a je tokrat Mojca Avšič, izvršna direktorica marketinga in digitalne prodaje v Petrolu.

Petrol je na majski Slovenski marketinški konferenci postal veliki marketinški odličnjak; poleg velike nagrade so dobili tudi nagrado za prenovljeno marketinško in komunikacijsko strategijo nove aplikacije Petrol GO, v vseh drugih kategorijah pa so Petrolove prijave pristale med finalisti. To je bil tudi povod za naš pogovor z vrhunsko marketinško strokovnjakinjo, ki pa na prvo mesto vedno postavlja ekipo. 

519

Objavljamo tudi druge zanimive intervjuje: z Monique Zytnik, avstralsko strokovnjakinjo za interno komuniciranje, ki bo predavateljica na Dnevu PR, smo se pogovarjali o tem, kako lahko umetna inteligenca pripomore k izboljšanju odnosov z zaposlenimi, Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA), je za MM spregovorila o spremenjeni in vedno pomembnejši vlogi odnosov z javnostmi v organizacijah, Pum Lefebure, glavna kreativna direktorica in soustanoviteljica Design Army, ki prihaja na Zlati boben, pa nam je zaupala, kako se je podala na samostojno podjetniško pot in kako trdo je morala delati za uspeh.

Ne spreglejte niti drugih trendovskih tematik: kako TikTok spreminja oglaševalsko pokrajino, zakaj so pajkice postale izjemna marketinška uspešnica in kako je znamka vode Liquid Death povsem osvojila srca mladih, seveda z veliko mero marketinške domiselnosti.

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji