Fraport
Aktualno

Nov terminal, nova letališka podoba, nove oglaševalske zgodbe

Ljubljansko letališče je julija odprlo vrata v popolnoma novi podobi.

Posodobljeno letališče potnikom in obiskovalcem ponuja odlično potovalno izkušnjo, ustvarja pa tudi nove možnosti in priložnosti za oglaševanje in druge oblike tržnokomunikacijskih aktivnosti z izbranimi ciljnimi skupinami potnikov in obiskovalcev letališča.

Navkljub neljubi situaciji, v kateri so se letališča znašla med pandemijo, so k dolgoročnemu sodelovanju uspeli privabiti kar nekaj vodilnih blagovnih znamk. Tako so se z NLB in Mastercardom dogovorili za večletno ekskluzivno sodelovanje, ki poleg odličnega in izpostavljenega znamčenja na velikih oglasnih površinah znotraj in izven terminala, vključuje tudi produktno usmerjene kratkoročne oglaševalske akcije na sodobnih digitalnih oglasnih medijih, ki se lahko natačno prilagajajo ciljem in drugim zahtevam posameznih oglaševalskih akcij.

nlbfra1

nlbfra2

masterfra1

masterfra2

Podobno so se z Novartisom dogovorili za dolgoročen najem ene od najbolj izbranih lokacij v glavnem letališkem krožišču za potrebe znamčenja in srednjeročno produktno oglaševanje na oglasni promenadi pred novim terminalom.

novartisfra1

novartisfra2

Z avtomobilskima blagovnima znamkama AUDI in Volkswagen so se dogovorili za ekskluzivno dolgoročno obliko izpostavitve vozil v trgovskem delu potniškega terminala.

bmwfra

vwfra

V času olimpijskih iger v Tokiu je bilo letališče v sodevanju z Olimpijskim komitejem Slovenije prepoznavno odeto v barve oglaševalske akcije »Imamo to! Imamo Tokio!«, kar je navduševalo potnike, obiskovalce in zaposlene, predvsem pa bodrilo odlične olimpijske športnike tako ob odhodih kot ob njihovih vrnitvah.

tokio3

Po uspešnem poletju je tudi z vidika okrevanja potniškega prometa in novih letalskih povezav pred vrati optimistična jesen, ko se nadaljujejo pogovori in uresničevanje dogovorov z drugimi pomembnimi slovenskimi in mednarodnimi blagovnimi znamkami.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji