Fraport
Aktualno

Nov terminal, nova letališka podoba, nove oglaševalske zgodbe

Ljubljansko letališče je julija odprlo vrata v popolnoma novi podobi.

Posodobljeno letališče potnikom in obiskovalcem ponuja odlično potovalno izkušnjo, ustvarja pa tudi nove možnosti in priložnosti za oglaševanje in druge oblike tržnokomunikacijskih aktivnosti z izbranimi ciljnimi skupinami potnikov in obiskovalcev letališča.

Navkljub neljubi situaciji, v kateri so se letališča znašla med pandemijo, so k dolgoročnemu sodelovanju uspeli privabiti kar nekaj vodilnih blagovnih znamk. Tako so se z NLB in Mastercardom dogovorili za večletno ekskluzivno sodelovanje, ki poleg odličnega in izpostavljenega znamčenja na velikih oglasnih površinah znotraj in izven terminala, vključuje tudi produktno usmerjene kratkoročne oglaševalske akcije na sodobnih digitalnih oglasnih medijih, ki se lahko natačno prilagajajo ciljem in drugim zahtevam posameznih oglaševalskih akcij.

nlbfra1

nlbfra2

masterfra1

masterfra2

Podobno so se z Novartisom dogovorili za dolgoročen najem ene od najbolj izbranih lokacij v glavnem letališkem krožišču za potrebe znamčenja in srednjeročno produktno oglaševanje na oglasni promenadi pred novim terminalom.

novartisfra1

novartisfra2

Z avtomobilskima blagovnima znamkama AUDI in Volkswagen so se dogovorili za ekskluzivno dolgoročno obliko izpostavitve vozil v trgovskem delu potniškega terminala.

bmwfra

vwfra

V času olimpijskih iger v Tokiu je bilo letališče v sodevanju z Olimpijskim komitejem Slovenije prepoznavno odeto v barve oglaševalske akcije »Imamo to! Imamo Tokio!«, kar je navduševalo potnike, obiskovalce in zaposlene, predvsem pa bodrilo odlične olimpijske športnike tako ob odhodih kot ob njihovih vrnitvah.

tokio3

Po uspešnem poletju je tudi z vidika okrevanja potniškega prometa in novih letalskih povezav pred vrati optimistična jesen, ko se nadaljujejo pogovori in uresničevanje dogovorov z drugimi pomembnimi slovenskimi in mednarodnimi blagovnimi znamkami.

478-88

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji