red dot hr
Aktualno

Najvišja nagrada Red Dot za Podravko in agencijo Bruketa&Žinić&Grey

V hrvaški agenciji Bruketa&Žinić&Grey so se letos razveselili dveh »rdečih pik«. Najvišjo, nagrado »Red Dot Best of the Best«, so prejeli za embalažo Podravkinega izdelka Vegeta & Spirulina.

Vegeta & Spirulina je izdelek, ki ga je Podravka predstavila ob 75-letnici. Gre za omejeno izdajo Vegete z algami, ki zaradi svojih lastnosti veljajo za superživilo. Oblikovanje je navdihnilo dejstvo, da je bil izdelek na trgu predstavljen pred božičem in je bil namenjen kot darilo tistim, ki od hrane pričakujejo več. Uporabili so materiale, ki jih je mogoče reciklirati, brez lepila – pločevinke se lahko ponovno uporabi za druge namene, prav tako papirni ovoj, ki ga zaradi natisnjene vsebine uporabniki lahko dodajo v domačo zbirko receptov.

»Nagrada je potrditev naše strasti do ustvarjanja inovativnih izdelkov, ki osvajajo srca potrošnikov po vsem svetu. Čeprav je nagrajena embalaža nastala ob jubileju, ne odraža le naše bogate zgodovine in tradicije, temveč omogoča izkušnjo, ki privablja nove generacije,« je povedal Krunoslav Bešvir, glavni direktor za poslovne programe Podravke. Davor Bruketa, glavni kreativni direktor v agenciji Bruketa&Žinić&Grey, dodaja, da so želeli narediti embalažo, »ki bi bila dobra za naše partnerje, za Podravko in za še vedno edino mesto v vesolju, kjer lahko obstajamo.«

podravka vegeta spirulina1

podravka vegeta spirulina2

Nagrajeni tudi za oljčno olje

V agenciji so dobili »rdečo piko« tudi za oljčno olje istrske znamke Turinela. Oblikovalci so si zamislili žensko postavo z imenom Turinela, navdih pa so našli v lokalni legendi. Ta pravi, da so vile ponoči s svojim čarobnim plesom gradile puljski amfiteater, ko so prevažale kamen iz Učke v Pulj, podnevi pa so se skrivale v oljkah, morda celo v Malih Turinih, ki so jim bile na poti. Tako je Turinela postala ena od vil iz legende, vsak kupec pa lahko s pomočjo mobilnega telefona in tehnologije obogatene resničnosti prikliče njen ples in izkusi njeno čarobnost s skeniranjem QR-kode na etiketi tega oljčnega olja.

»V olje smo vtkali ljubezen do oljk in tradicijo oljkarstva v Istri. Nagrada je potrditev, da olje ne prinaša le preizkušene kakovosti okusa, ampak tudi užitek za oči in pravo čarovnijo v vsaki steklenici,« je povedala lastnica blagovne namke Aurora Volarević.

»Naš cilj je bil poleg dizajnerske minimalistične in pristne etikete razširiti in oplemenititi zgodbo znamke olja, ki je rezultat truda njegovih ustvarjalcev in družinske povezanosti. Ustvarili smo etiketo, ki oživlja zgodbo blagovne znamke. S tem so lastniki dobili dodatno komunikacijsko vrednost za svoja olja, kupcem pa so zagotovili še eno posebnost v celotni izkušnji,« pa pravi Andrea Knapić, umetniška direktorica v agenciji Bruketa&Žinić&Grey.

turinela2

turinela1

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji