Najučinkovitejša akcija na svetu je McDonald'sova
Na podelitvi nagrad za marketinško učinkovitost Effie Worldwide v New Yorku sta McDonald's in agencija Wieden+Kennedy NY prejela najvišjo nagrado, in sicer za kampanjo »Slavna naročila«.
Podelitev nagrad Global Best of the Best Effie 2023 je tudi tokrat potekala virtualno. Žirija je med prijavljenimi deli izbrala 53 oglaševalskih akcij, ki so napredovale v ožji izbor Global Grand Effie, med njimi pa so izbrali 12 zmagovalcev. McDonald'sova akcija »Slavna naročila« (»Famous Orders«) je prejela t. i. Iridium Effie in tako postala najučinkovitejša kampanja.
Znamka se je znašla pred velikim izzivom, in sicer, kako pristopiti do mlajših generacij, ki raje kot McDonald's obiskujejo druge restavracije s hitro hrano, kot so Burger King, Taco Bell in Wendy's. V raziskavi so ugotovili, da imajo vsi obiskovalci in ljubitelji hitre prehrane svoje najljubše kombinacije izdelkov. Tako so nekaj svojih slavnih oboževalcev vprašali, kaj sami običajno naročijo v McDonald'su. V oglaševalski akciji so sodelovali Kim Kardashian, Travis Scott, J. Balvin, BTS, Saweetie in drugi idoli mlajših generacij. Blagovna znamka je z akcijo močno okrepila svojo pozicijo med mladimi in povečala prodajo za nekaj sto milijonov dolarjev.