ihg
Aktualno

Najdražja oglaševalska akcija verige IHG Hotel & Resorts

Podjetje IHG Hotel & Resort, ki ima v lasti tudi ljubljanski hotel Intercontinental, je začelo največjo tržnokomunikacijsko akcijo v zadnjem desetletju. Z njo bodo spodbujali programe zvestobe.

V akcijo »Gostujte, kakor gostujete«, ki promovira udobje bivanja v hotelih IHG in prenovljeni program zvestobe, so vložili več milijonov dolarjev in tako predstavlja največjo naložbo podjetja v zadnjem desetletju. Z njo želijo spodbujati dosedanje goste hotelske verige k vrnitvi v njihove hotele in se pri tem posluževati prenovljene platforme za program zvestobe. IHG Hotel & Resorts namreč združuje 17 blagovnih znamk hotelskih verig in več kot 6000 hotelov po vsem svetu. Akcija je v ZDA in Veliki Britaniji na začetku avgusta že preplavila komunikacijske kanale, kot so splet, družbena omrežja, televizija, tiskani mediji in zunanje oglasne površine, drugod po svetu pa jo bodo predstavili jeseni.

Oglasi prikazujejo goste hotelov IHG, ki uživajo v prefinjenem in bogatem okolju s svojimi bližnjimi in se skupaj z njimi sproščajo ob bazenu, ob pijači, na večerji ali pa se razvajajo ob postrežbi v postelji. Ideja je poudariti občutek udobja, ki ga dobijo gostje, željni oddiha, v njihovih hotelih in pomeni popolnoma nasprotje od naporne poti na potovanje, prepolnih letališč, zamud in drugih potovalnih preglavic. »V mnogih hotelih so popotniki prepuščeni sami sebi in gost se ne bi nikoli smel počutiti tako,« akcijo opiše Claire Bennett, globalna direktorica za stranke pri IHG. »Fotografije in vsebina akcije so privlačne, a tudi pristne in javnosti sporočajo, da gostom pri nas ni treba niti migniti s prstom. Mi smo tukaj, da poskrbimo zanje.«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji