j
Aktualno

Najbolj vroči trendi digitalnega marketinga 2023

Digitalni marketing se nenehno razvija in za podjetja je pomembno, da ostanejo na tekočem z najnovejšimi trendi, da ostanejo konkurenčna. Tukaj je nekaj vročih trendov digitalnega trženja, na katere morate biti pozorni v letu 2023.

Vplivnostno trženje: Vplivnostno trženje v zadnjih nekaj letih postaja vse bolj priljubljeno in naj bi postalo še bolj razširjeno v letu 2023. Podjetja bodo pri promociji svojih izdelkov in storitev vse pogosteje sodelovala z vplivneži na družbenih medijih.

Personalizacija: Personalizacija je že nekaj časa trend, vendar bo leta 2023 postala še pomembnejša. Pričakujte, da bo več podjetij uporabljalo podatke o strankah za ustvarjanje prilagojenih marketinških kampanj.

Klepetalni roboti in umetna inteligenca: Pričakuje se, da bo uporaba chatbotov in umetne inteligence v digitalnem trženju v letu 2023 še naprej naraščala. Te tehnologije lahko podjetjem pomagajo pri zagotavljanju 24/7 podpore strankam in avtomatizaciji določenih opravil.

Optimizacija glasovnega iskanja: Zaradi vse večje priljubljenosti glasovno vodenih naprav, kot sta Amazon Echo in Google Home, bodo morala podjetja leta 2023 optimizirati svojo vsebino za glasovno iskanje.

Video trženje: video vsebina bo še naprej ključni trend v digitalnem trženju v letu 2023. Podjetja bodo videoposnetke uporabljala za vse, od predstavitev izdelkov do kampanj v družabnih medijih.

Mikrotrenutki: Mikrotrenutki se nanašajo na primere, ko se stranke obrnejo na svoje naprave za takojšnje informacije ali pomoč. Leta 2023 bodo morala biti podjetja pripravljena odzvati se na te mikrotrenutke z ustrezno in pravočasno vsebino.

Interaktivna vsebina: Interaktivna vsebina, kot so kvizi, ankete in igre, bo leta 2023 postala bolj priljubljena, saj lahko podjetjem pomaga pritegniti svoje stranke in zbrati dragocene podatke.

Zgodbe družbenih medijev: Priljubljenost zgodb na družbenih medijih bo v letu 2023 še naprej naraščala. Podjetja bodo uporabljala zgodbe za povezovanje s svojim občinstvom na bolj priložnosten in pristen način.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji