Yvon Chouinard
Aktualno

Nagrado Cannes LionHeart letos prejme Yvon Chouinard

Organizatorji Kanskih levov so sporočili, da bo nagrado LionHeart, namenjeno posameznikom, ki spreminjajo svet na bolje, letos prejel Yvon Chouinard, ustanovitelj in nekdanji lastnik blagovne znamke Patagonia.

Po besedah Philipa Thomasa, izvršnega direktorja Ascential Futures in predsednika LIONS, se je Yvon Chouinard neumorno zavezal varovanju okolja s svojim človekoljubjem in vodenjem blagovne znamke Patagonia. »On uteleša namen nagrade LionHeart in nam je vsem v navdih. Počaščeni smo, da ga bomo junija nagradili s tem priznanjem,« je povedal.

Yvon Chouinard se je s tem pridružil preteklim prejemnikom nagrade Cannes LionHeart, med katerimi so med drugim Bono, Al Gore, Blake Mycoskie, Richard Curtis, Paul Polman, Phumzile Mlambo-Ngcuka in Malala Yousafzai.

Ob novici, da je letošnji nagrajenec, je Chouinard povedal, da njihov trud za odgovorno poslovanje traja že petdeset let in da danes zelo resno zrejo naproti naslednjim petdesetim. »Naša zgodovina pozivanja kupcev, naj drugače razmišljajo o oblačilih, ki jih nosijo in naj kupujejo le tisto, kar potrebujejo oz. oblačila popravljajo, ko je to potrebno, je dolga,« je izpostavil in dodal, da ima kreativna panoga edinstven položaj, da navdihuje ljudi k ukrepom, s katerimi rešujemo podnebno krizo.

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji