Yvon Chouinard
Aktualno

Nagrado Cannes LionHeart letos prejme Yvon Chouinard

Organizatorji Kanskih levov so sporočili, da bo nagrado LionHeart, namenjeno posameznikom, ki spreminjajo svet na bolje, letos prejel Yvon Chouinard, ustanovitelj in nekdanji lastnik blagovne znamke Patagonia.

Po besedah Philipa Thomasa, izvršnega direktorja Ascential Futures in predsednika LIONS, se je Yvon Chouinard neumorno zavezal varovanju okolja s svojim človekoljubjem in vodenjem blagovne znamke Patagonia. »On uteleša namen nagrade LionHeart in nam je vsem v navdih. Počaščeni smo, da ga bomo junija nagradili s tem priznanjem,« je povedal.

Yvon Chouinard se je s tem pridružil preteklim prejemnikom nagrade Cannes LionHeart, med katerimi so med drugim Bono, Al Gore, Blake Mycoskie, Richard Curtis, Paul Polman, Phumzile Mlambo-Ngcuka in Malala Yousafzai.

Ob novici, da je letošnji nagrajenec, je Chouinard povedal, da njihov trud za odgovorno poslovanje traja že petdeset let in da danes zelo resno zrejo naproti naslednjim petdesetim. »Naša zgodovina pozivanja kupcev, naj drugače razmišljajo o oblačilih, ki jih nosijo in naj kupujejo le tisto, kar potrebujejo oz. oblačila popravljajo, ko je to potrebno, je dolga,« je izpostavil in dodal, da ima kreativna panoga edinstven položaj, da navdihuje ljudi k ukrepom, s katerimi rešujemo podnebno krizo.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji