zzz
Aktualno

Na inOrbitu o najnovejših spoznanjih digitalnega marketinga

Včeraj se je v Portorožu začela konferenca digitalnega marketinga inOrbit v organizaciji spletne agencije Red Orbit. Do jutrišnjega večera se bo na njej zvrstilo več kot 50 predavanj in delavnic, prvič doslej pa bodo podelili tudi nagrade inOrbit Awards.

Strokovnjaki bodo udeležencem predstavili najnovejše taktike, ki pomagajo k povečanju donosa marketinških akcij. Joao Adao, nekdanji izvršni direktor pri podjetju Meta, bo predstavil zavestno vodenje, s pomočjo katerega lahko prebrodite vsak še tako buren vihar. Adao pravi, da je večina digitalnih preobrazb neuspešnih, ker se osredotočajo na površinsko raven procesov in sistemov, namesto da bi se potopili na raven kulture ter misli, kjer se spremembe resnično začenjajo. S slušatelji bo delil pet spoznanj, do katerih je prišel pri delu v Meti. Pravi, da lahko s temi spoznanji ne le ostanete odporni na nenehne spremembe, temveč lahko zaradi njih tudi dejansko uspevate. 

Becky Simms, glavna izvršna direktorica in ustanoviteljica podjetja Reflect Digital, je prepričana, da boste zamudili, če v svojih digitalnih strategijah ne boste v ospredje postavili ljudi in vedenja uporabnikov. V svojem predavanju bo predstavila, kako z razumevanjem uporabniške poti izkoristiti neizkoriščen potencial marketinških strategij. Prav tako bo poslušalcem predstavila jasno metodologijo in logiko vedenjske znanosti, s pomočjo katerih lahko vsak izboljša svojo marketinško strategijo.

Maria Luiza de Lange, vodja optimizacije stopnje konverzije pri podjetju Tele2, bo predstavila, kako digitalnim izkušnjam vdahniti pridih človeškosti in kaj to dejansko pomeni. Pravi, da se moramo pri pristopu k analitiki vedenja potrošnikov vprašati, ali dejansko obdelujemo prave podatke, če in zakaj so ti izkrivljeni ter ali smo v svojih interpretacijah podatkov dejansko nepristranski. 

Intervjuja z Becky Simms in Mario Luizo de Lange si boste lahko prebrali v naslednjih številkah Marketing magazina. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

 

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji