zz
Aktualno

Na družbenih omrežjih že pet milijard uporabnikov

Najnovejše globalno letno poročilo o družbenih medijih in digitalnih trendih Digital 2024 razkriva, da je število aktivnih uporabnikov na družbenih omrežjih preseglo mejo pet milijard.

Kreativna agencija We Are Social in podjetje za medijsko inteligenco Meltwater sta izdala poročilo Digital 2024, v katerem so ugotovili, da je lani prišlo do več mejnikov na področju družbenih medijev. Število aktivnih uporabnikov družbenih medijev je namreč preseglo mejo 5 milijard (5,04 milijarde), kar ustreza 62,3 odstotkom svetovnega prebivalstva. Globalno skupno število se je v zadnjem letu povečalo za kar 266 milijonov (5,6-odstotna letna rast).

Skoraj dve uri in pol na dan

Tipičen uporabnik družbenih medijev na svojih izbranih družbenih platformah preživi 2 uri in 23 minut na dan ter uporablja 6 ali 7 ​​platform vsak mesec. TikTok ima najvišji povprečni čas na uporabnika (34 ur na mesec), na drugem mestu je YouTube (28 ur na mesec).

Kar zadeva najljubšo družbeno platformo na svetu, je Instagram prevzel krono od lanskoletnega zmagovalca WhatsAppa. Digital 2024 kaže, da 16,5 odstotka uporabnikov interneta, starih od 16 do 64 let, meni, da je Instagram njihova najbolj priljubljena platforma, s čimer je WhatsApp potisnil na drugo mesto (16,1 odstotka).

Poročilo vključuje tudi podatke o tem, da tipičen uporabnik interneta zdaj preživi 6 ur in 40 minut na spletu vsak dan – kar je 3 minute več na dan več kot leto prej.

Blagovne znamke morajo razumeti odtenke različnih platform

Povečale pa so se tudi naložbe v digitalne oglase – medletno za dobrih 10 odstotkov. Leta 2023 je bilo za digitalno oglaševanje namenjenih okoli 700 milijard evrov. Povečale pa so se tudi naložbe v vplivnostni marketing, in sicer za okoli 17 odstotkov.

Nathan McDonald, soustanovitelj in glavni izvršni direktor pri We Are Social, je komentiral: »Družbeni mediji so še naprej pomemben del našega medsebojnega povezovanja, od ustvarjanja skupnosti do raziskovanja nakupov in vsega vmes. Spodbudno je videti močno rast na več družbenih platformah, od katerih vsaka ponuja nekaj drugega, pa naj bo to Pinterest za nakupovalne ideje ali Facebook za povezovanje s skupnostmi. Za blagovne znamke bo razumevanje odtenkov platforme in kako uporabiti družbene medije za povezovanje z občinstvom na relevantne načine bolj ključnega pomena kot kdaj koli prej.«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji