Na družbenih omrežjih preživimo več časa kot kdaj koli prej
Sodeč po zadnji raziskavi nobena od vodilnih platform ne izgublja »moči«, kvečjemu nasprotno. Se pa razlikujejo po delovanju uporabnikov, kar je velika priložnost za oglaševalce.
Rafael Henrique | Dreamstime.com
Raziskava družb We Are Social in Meltwater med drugim kaže, zakaj ima Facebook še vedno več kot tri milijarde mesečno aktivnih uporabnikov. Ti uporabniki izkoriščajo primarni, torej družbeni vidik omrežja in ohranjajo stike s prijatelji in družino.
Drugače je pri Metinem hčerinskem podjetju Instagram, ki ima dve milijardi mesečnih uporabnikov. Sodeč po raziskavi več kot dve tretjini uporabnikov platformo uporablja za deljenje oziroma ustvarjanje vsebin ter »razkazovanje« svojih hobijev in zanimanj. Poleg tega 6 od 10 uporabnikov Instagram uporablja za raziskovanje blagovnih znamk. Alarm (v pozitivnem smislu, seveda) za blagovne znamke.
Tretji velikan TikTok ostaja osrednja platforma za kratke in zabavne vsebine, kar potrjuje 78,9 odstotka globalnih uporabnikov, ki to navajajo kot osrednji namen uporabe TikToka.
Glavno sporočilo raziskave tako ni, katera platforma je bolj »fajn« in »kul«. Z raziskavo podprto dejstvo je, da ljudje različne platforme obiskujejo z različnimi razlogi, nameni, pričakovanji in vrednotami. Družbena omrežja tako niso ena sama entiteta, temveč skupek različnih platform. Tudi o tem boste poslušali na Akademiji UDO, kjer ne boste izpustili nobenega trenda v povezavi s katero od glavnih platform. Vsaki posebej se bodo predavatelji, najboljši praktiki na svojem področju, posvetili z vsemi spremembami, do katerih v digitalni krajini prihaja neverjetno hitro.
S predavanji začnemo 6. marca 2023. Če bi se vam pridružil še sodelavec, lahko izkoristite akcijo 1+1!
Več o programu in prijavi na Akademijo UDO si lahko preberete na povezavi.