bla
Aktualno

Na družbenih omrežjih preživimo več časa kot kdaj koli prej

Sodeč po zadnji raziskavi nobena od vodilnih platform ne izgublja »moči«, kvečjemu nasprotno. Se pa razlikujejo po delovanju uporabnikov, kar je velika priložnost za oglaševalce.

Raziskava družb We Are Social in Meltwater med drugim kaže, zakaj ima Facebook še vedno več kot tri milijarde mesečno aktivnih uporabnikov. Ti uporabniki izkoriščajo primarni, torej družbeni vidik omrežja in ohranjajo stike s prijatelji in družino.

Drugače je pri Metinem hčerinskem podjetju Instagram, ki ima dve milijardi mesečnih uporabnikov. Sodeč po raziskavi več kot dve tretjini uporabnikov platformo uporablja za deljenje oziroma ustvarjanje vsebin ter »razkazovanje« svojih hobijev in zanimanj. Poleg tega 6 od 10 uporabnikov Instagram uporablja za raziskovanje blagovnih znamk. Alarm (v pozitivnem smislu, seveda) za blagovne znamke.

Tretji velikan TikTok ostaja osrednja platforma za kratke in zabavne vsebine, kar potrjuje 78,9 odstotka globalnih uporabnikov, ki to navajajo kot osrednji namen uporabe TikToka.

Glavno sporočilo raziskave tako ni, katera platforma je bolj »fajn« in »kul«. Z raziskavo podprto dejstvo je, da ljudje različne platforme obiskujejo z različnimi razlogi, nameni, pričakovanji in vrednotami. Družbena omrežja tako niso ena sama entiteta, temveč skupek različnih platform. Tudi o tem boste poslušali na Akademiji UDO, kjer ne boste izpustili nobenega trenda v povezavi s katero od glavnih platform. Vsaki posebej se bodo predavatelji, najboljši praktiki na svojem področju, posvetili z vsemi spremembami, do katerih v digitalni krajini prihaja neverjetno hitro.

S predavanji začnemo 6. marca 2023. Če bi se vam pridružil še sodelavec, lahko izkoristite akcijo 1+1!

Več o programu in prijavi na Akademijo UDO si lahko preberete na povezavi.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji