pro plus
Aktualno

MOSS: 24.ur.com ostaja najbolj bran spletni portal

Po junijskih podatkih raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) je 24ur.com še naprej najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo skoraj 917 tisoč unikatnih uporabnikov.

Portal 24ur.com je v primerjavi z majem zabeležil za 0,9 odstotka manjši obisk, bralci pa so se na njem v povprečju zadržali 8 minut in 18 sekund. Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net s skoraj 792 tisoč unikatnimi obiskovalci (0,4-odstotno zmanjšanje mesečnega obiska) in zurnal24.si s 705 tisoč unikatnimi obiskovalci (1,4-odstotni manjši obisk). Na četrtem mestu mu sledita metropolitan.si z dobrimi 654 tisoč unikatnimi obiskovalci in slovenskenovice.si s 651 tisoč unikatnimi obiskovalci.

Rezultate si lahko ogledate na povezavi.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji