MM priporoča: SMK, 2. dan
Če vas ni včerajšnja zabava preveč utrudila, je tudi drugi dan 26. Slovenske marketinške konference vrsta zanimivih predavanj.
Ob 9. uri se drugi konferenčni dan začne s sklopom predavanj »Renesansa in priložnosti marketinga za globalno rast«. Niko Slavnič (HTEC Group) bo predstavil, kaj ima marketing z rastjo podjetja z 200 na tisoč zaposlenih v času »lockdowna«, Boris Kapitanovič (Workshares Ltd) pa kaj imajo skupnega Jane Austen, Elton John in britanska mornarica. Tilen Travnik (Bevo) bo predaval o tem, kako od 100 zrezkov na teden priti do prodaje tone mesa na teden v ZDA.
Ob 10.30 sledi »Renesansa, ki pretresa marketinške budžete in marketinško učinkovitost«. Jaroslaw Podsiadlo (Kearney) bo govoril, kako maksimizirati donosnost marketinške naložbe v turbulentnih časih; tema pogovora z Matjažem Grmom (Adria Mobil) in Lovrom Peterlinom (A1) bo marketinško načrtovanje.
Doseganje relevantnosti za potrošnike je večno marketinško vprašanje. Morda vam lahko pri tem ob 12.30 lahko pomagata Tamara Pavasovič Trošt (Ekonomska fakulteta) in Iztok Franko (Diggintravel).
Ob 14. uri boste lahko v zadnjem sklopu predavanj prisluhnili marketinškim zvezdam in feniksom, in sicer Timotej Gračner (Blackfire) in Marcela Klofutar in Uroš Štefelin (Vila Podvin).