bla
Aktualno

MM priporoča: SMK, 2. dan

Če vas ni včerajšnja zabava preveč utrudila, je tudi drugi dan 26. Slovenske marketinške konference vrsta zanimivih predavanj.

Ob 9. uri se drugi konferenčni dan začne s sklopom predavanj »Renesansa in priložnosti marketinga za globalno rast«. Niko Slavnič (HTEC Group) bo predstavil, kaj ima marketing z rastjo podjetja z 200 na tisoč zaposlenih v času »lockdowna«, Boris Kapitanovič (Workshares Ltd) pa kaj imajo skupnega Jane Austen, Elton John in britanska mornarica. Tilen Travnik (Bevo) bo predaval o tem, kako od 100 zrezkov na teden priti do prodaje tone mesa na teden v ZDA. 

Ob 10.30 sledi »Renesansa, ki pretresa marketinške budžete in marketinško učinkovitost«.  Jaroslaw Podsiadlo (Kearney) bo govoril, kako maksimizirati donosnost marketinške naložbe v turbulentnih časih; tema pogovora z Matjažem Grmom (Adria Mobil) in Lovrom Peterlinom (A1) bo marketinško načrtovanje.

Doseganje relevantnosti za potrošnike je večno marketinško vprašanje. Morda vam lahko pri tem ob 12.30 lahko pomagata Tamara Pavasovič Trošt (Ekonomska fakulteta) in Iztok Franko (Diggintravel).

Ob 14. uri boste lahko v zadnjem sklopu predavanj prisluhnili marketinškim zvezdam in feniksom, in sicer Timotej Gračner (Blackfire) in Marcela Klofutar in Uroš Štefelin (Vila Podvin).

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji