hitrice20
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Kako presegati poslovne cilje s pomočjo umetne inteligence

A1 Slovenija s podjetjem 2Mobile organizira brezplačen webinar o pogovornem poslovanju. Na webinarju, ki bo 11. maja 2021, bo Gareth Lewis, tehnološki direktor in podpredsednik za visoko strokovne rešitve pri ameriškem podjetju Liveperson, predstavil trende pogovornega poslovanja ter načine, kako lahko podjetja izboljšajo komunikacijo s svojimi uporabniki in povečajo konverzije in nakupe. Brezplačna prijava je možna na povezavi.

webinar a1 

7. Netpro: Načrtovanje v negotovih časih

Odprte so prijave na največjo poslovno in networking konferenco Netpro. Že sedmi Netpro bo tudi letos potekal v živo, in sicer 17. junija 2021 v Grand Hotelu Union v Ljubljani. Osrednja tema letošnje konference bo načrtovanje v negotovih časih, organizatorji pa tudi letos obljubljajo pester program predavanj in okroglih miz z zanimivimi sogovorniki.

netpro2

Pomagajte prepoznati ključne trende digitalnega oglaševanja v Sloveniji

Družbi iPROM in Valicon že tretje leto zapored izvajata raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Z raziskavo, ki jo izvajata preko spletne ankete, želita preveriti aktualno stanje na slovenskem trgu in ugotoviti, kakšni trendi bodo v letu 2021 oblikovali digitalni medijski ekosistem. Družbi vas vabita k sodelovanju v raziskavi in k izpolnitvi kratke anonimne ankete na tej povezavi.

raziskava iprom2 

Mastercard Osmica za tehnološki razvoj slovenskega trga

Mastercard je izbral devet podjetij, ki bodo vključena v program infrastrukturnega razvoja Osmica. Skupaj se bodo podali na pot razvoja tehnoloških rešitev, ki bodo predstavljene že to jesen. Program Osmica namreč v prihodnjih treh letih obljublja investicijo v višini milijona evrov za tehnološki razvoj slovenskega trga in posledično rast digitalnih plačil v Sloveniji.

 mastercard osmica

Največja svetovna kampanja zaposlovanja

Februarja 2021 je Jysk dosegel cilj imeti 3000 trgovin po vsem svetu. Da bi to proslavili in se še naprej usmerjali k novemu cilju 5000 trgovin, so začeli z največjo zaposlitveno kampanjo doslej: 3000 vodij trgovin iz Jyska bo namreč pomagalo pri zaposlitvi 2000 bodočih kolegov. Jysk nove sodelavce išče tudi v Sloveniji, kjer trenutno deluje 23 trgovin, v kratkem pa načrtujejo še tri.

 jYsk4

OMV Slovenija ovekovečil zaključek sponzorstva RZS

Slovenska rokometna reprezentanca je v preteklem kvalifikacijskem ciklu dosegla dve zmagi in en poraz in se s tem kot vodilna v svoji skupini zanesljivo uvrstila na evropsko prvenstvo prihodnje leto. Doseženih 95 golov na treh tekmah pa pomeni tudi 2.850 evrov sponzorskih sredstev, ki jih bo OMV Slovenija ob zaključku platinastega sponzorskega sodelovanja namenil Rokometni zvezi Slovenije za razvoj mladih slovenskih rokometašev.

omv rokomet

Vanja Lombar, generalna direktorica OMV Slovenija, in Franjo Bobinac, predsednik Rokometne zveze Slovenije, sta izmenjala pozornosti ob zaključku sponzorskega sodelovanja.

Dm predstavlja znamko okoljsko nevtralnih izdelkov

Dm drogerie markt z inovativnim razvojem nove podznamke Pro Climate odslej strankam nudi trajnostne izdelke, ki niso le podnebno, temveč tudi okoljsko nevtralni. To pomeni, da so proizvedeni z najmanjšim možnim ekološkim odtisom. Poleg toaletnega papirja, šampona in gela za tuširanje so na voljo še čistilno in pralno sredstvo ter izdelki za nego telesa in obraza.

 dm3

Skupina Supernova s programom Green Dot zmanjšuje ogljične emisije

Skupina Supernova je začela izvajati program Green Dot Projekt, katerega cilj je optimizacija poslovnih praks in doseg popolne ogljične nevtralnosti do leta 2030. Ta cilj je v Sloveniji sicer že skoraj dosežen, zaradi česar je Slovenija postala vzor preostalim državam, v katerih deluje Supernova.

 superno

Hofer in Slovenska karitas znova pomagata družinam v stiski

Veliko družin v Sloveniji se vsako leto sooča s pomanjkanjem. Hofer in Slovenska karitas sta že dvanajstič zapored stopila skupaj z zbiralno akcijo izdelkov in pomoči potrebne oskrbela z osnovnimi živili in higienskimi izdelki. V štirih dneh so zbrali 15 ton, v vseh akcijah doslej pa že skoraj 200 ton osnovnih živil in higienskih izdelkov.

 hofer, karitas

Robert Kranjec poziva k aktivnemu življenjskemu slogu

10. maja 2021 bomo obeležili Svetovni dan gibanja, ki spodbuja telesno dejavnost in aktiven življenjski slog. Med velikimi ljubitelji gibanja je tudi Robert Kranjec, nekdanji svetovni prvak v smučarskih poletih in ambasador akcije Aktivni z bolha.com. Robert Kranjec je skakalne smuči v zadnjih letih zamenjal za kolo, v akciji pa vse, ki so radi aktivni, poziva, naj rabljeno športno opremo poiščejo na bolha.com.

 kranjec

Družba United Media je kupila pravice za prenose tekem pod okriljem Fibe

Medijska družba United Media je kupila pravice za prenose in distribucijo tekem pod okriljem Mednarodne košarkarske zveze (FIBA) na ozemljih Slovenije, Srbije, Bosne in Hercegovine, Hrvaške, Severne Makedonije, Črne gore, Grčije, Cipra in Bolgarije. United Media, ki bo s pravicami upravljala v prihodnjih letih, deluje v vseh državah Jugovzhodne Evrope. Sklenjeni dogovor z Mednarodno košarkarsko zvezo je zanjo strateškega pomena, saj širi svoj portfelj medijskih blagovnih znamk v omenjenih državah, kjer je košarka eden od najbolj gledanih športov.

 fiba

Prihaja najtežja športna televizijska preizkušnja doslej

Na Planet TV premierno prihaja najbolj napeto in najbolj športno televizijsko tekmovanje doslej: Exatlon Slovenija. Exatlon je tekmovalna resničnostna oddaja, ki je hitro osvojila gledalce po svetu. Tekmovanje združuje užitek v športnem udejstvovanju, premagovanju zahtevnih izzivov in veselje, ko si najboljši. A za zmago ni dovolj le moč, saj mora tekmovalec ali tekmovalka za prevlado izkoristiti vso svojo vzdržljivost, iznajdljivost in znanje.

 exatlon

Kreator TV ekskluzivno v Telemachovi ponudbi

Od 15. aprila 2021 je v programski shemi Telemacha gledalcem na voljo Kreator TV – edini specializirani program za avto-moto šport na območju Srednje Evrope. Za slovenske gledalce bo program (ki bo lokaliziran v slovenščino) še posebej zanimiv zaradi pogodbe s svetovnim prvenstvom FIM v motokrosu, s priljubljenim razredom MXGP, v katerem je Slovenec Tim Gajser svetovni prvak in eden od največjih zvezdnikov.

kreator

 

 

 

 

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji