h
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Mladi kreativki navdušili z idejo »0.0. pir prešrja«

Zmagovalki natečaja Mladi kreativci 2023 sta Lučka Fabijan in Ivona Repše iz DROM agency s kreativno rešitvijo »0.0 pir prešrja«. Za nagrado se bosta udeležili mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions. Drugo mesto sta osvojila Maruša Jug in Tim Rebol iz agencije Herman & partnerji z idejo »Nepopularnice«, tretje mesto pa Benjamin Hrkić in Tim Luznar iz agencije Bold.group s projektom »People vs Heine 0.0«.

Mladi kreativki

Timothy Goodman prihaja v Rovinj

Na festival Dnevi komunikacij prihaja Timothy Goodman, umetnik in kreativec, ki bo komunikacijsko panogo povezal z umetnostjo in namenom. Kot pravi, ima v življenju en sam cilj – izraziti se pristno in celovito. Da družba to prepozna, dokazuje dejstvo, da danes njegovega portfelja ne krasijo le čudoviti dizajni na stenah v Williamsburgu, ampak tudi sodelovanje s svetovnimi znamkami, kot so Apple, Google, Muzej moderne umetnosti in Yves Saint Laurent. »Je umetnik v pravem pomenu besede, njegove ilustracije pa imajo pomembno nalogo: odpirajo pomembne dialoge o življenju in ustvarjalnosti,« pravijo organizatorji Dnevov komunikacij.

Timothy Goodman

Znani so Mladi upi 2023

Zaključen je enajsti razpis projekta Zavarovalnice Triglav in Zavoda Vse bo v redu. V sklopu natečaja Mladi upi je 15 nadarjenih mladih posameznikov, ki so s svojimi dosežki navdušili in prepričali osemčlansko strokovno komisijo, prejelo finančno podporo za razvoj svojih talentov. Novo generacijo obetavnih posameznikov s področja športa, para-športa, znanosti in umetnosti sestavljajo dekleta in fantje, ki jih odlikujejo nadpovprečna nadarjenost, nove prodorne zamisli in izjemni rezultati.

Mladi upi 2023

Zbranih več kot pol milijona plastenk za Junake 3. nadstropja

V Lidlu Slovenija so se v sodelovanju s podjetjem Interzero Slovenija odzvali povabilu društva Junaki 3. nadstropja in jih podprli pri zbiranju odpadnih plastenk za pomoč otrokom, obolelim za rakom. V treh Lidlovih trgovinah so omogočili prostor za zbiranje odpadnih plastenk, obenem pa se zavezali k dodatni skupni donaciji pet centov za vsako oddano plastenko. »Rezultati akcije so presegli vsa pričakovanja – več kot 600 tisoč plastenk ter s tem več kot 19 ton ločeno zbrane odpadne plastike in več kot 35 tisoč evrov, zbranih za male Junake, priča o tem, da prebivalcev Slovenije ne vodi le globok čut za sočloveka, temveč tudi močna okoljska zavest,« pravijo.

Junaki 3. nadstropja

V Planici je navijalo več kot 4.800 Otrok Triglava

Zavarovalnica Triglav je v dolino pod Poncami tokrat pripeljala rekordno število najmlajših navijačev. V okviru že tradicionalne akcije Otroci Triglava so na ogled poletov prišli ljubitelji smučarskih skokov iz več kot 70 šol in vzgojno-izobraževalnih centrov, pridružili pa so se jim še razredi tistih otrok, ki so si oglede »prislužili« s sodelovanjem v natečaju Ustvari pokal. Že 43. generacija Otrok Triglava je v idilični naravi tako bučno spremljala izjemne polete. Poleg slovenskih orlov in drugih skakalcev svetovnega kova jih je navdušil tudi glasbeni koncert, na pravem športnem prazniku v dolini pod Poncami pa ni manjkal niti Kuža Pazi.

Otroci Triglava

Poseben odzivnik Telekoma Slovenije

V Telekomu Slovenije so za vse navijače in športne navdušence ob zaključku kariere Petra Prevca ta vikend v Planici vzpostavili poseben telefonski odzivnik na številki 031 41 41 41, na katerem lahko še danes Petru pustite sporočilo. »Navijači se lahko Petru na ta način zahvalimo za vse dosežke, s katerimi nas je razveseljeval in navduševal, njegovo neomajno predanost smučarskim skokom in pozitivno energijo, mu zaželimo vse najboljše v njegovi drugi karieri, mu sporočimo, kateri trenutek iz njegove kariere se nam je najbolj vtisnil v spomin ali karkoli drugega,« pravijo.

odzivnik Telekoma Slovenije

Andreja Jernejčič je predstavila svojo sedmo knjigo: Darilo za čudovito osebo

Darilo za čudovito osebo vsebuje spoznanja, misli in usmeritve, kako je vsak lahko še bolj srečen in uspešnejši. Kot je dejala avtorica, je knjiga plod njenih osebnih izkušenj, vključuje pa tudi njene šibke in intimne lastnosti: »Doživeti je treba veliko težkega, žal tudi grdega, žalostnega, da lahko postaneš močnejši. Vendar ni dovolj biti le močan. Treba je čutiti s srcem in biti srčen, da si lahko srečen,« pravi. V knjigi je izpostavila, kako se osvoboditi toksičnih ljudi, si vzeti čas zase, ceniti sebe, spoštovati, biti samozavesten, a hkrati ne ošaben, ter najti mir v sebi in biti miren. Kot pravi, s knjigo boste še uspešnejši in hkrati bolj srečni.

Darilo za čudovito osebo

Družina funkcionalnih pijač iz Radenske se širi

Linija pijač FunctionALL iz Radenske je bogatejša za dva izdelka: Iron Power z dodanim železom, ki prispeva k zmanjševanju utrujenosti, z okusom granatnega jabolka, ter Balance, ki z dodanimi prehranskimi vlakninami na osvežujoč način pripomore k večjemu vnosu prehranskih vlaknin v telo, z okusom grenivke in bergamotke. »Novosti, ki sta plod nenehnega razvoja in zaveze trajnosti, ponujata odgovor na tempo sodobnega življenja, v katerem potrošniki poleg osvežitve in odličnega okusa vse pogosteje zahtevajo tudi pozitivne učinke za svoje počutje,« so ob predstavitvi novih izdelkov povedali v Radenski.

FunctionALL

Humanic predstavlja novost: Moško blagovno znamko D. H. Pollak

Humanic je v svoji trgovini v Cityparku predstavil segment moške premium obutve. Na modni reviji so predstavili najnovejše modele ekskluzivne blagovne znamke D.H. Pollak ter obiskovalcem omogočili vpogled v proizvodne procese. Blagovna znamka moških čevljev D. H. Pollak je proizvedena izključno v dveh družinskih podjetjih v Italiji in Španiji, ki zelo cenita tradicionalno obrt čevljarstva in umetnost ročne izdelave. Za obutev D. H. Pollak je značilna visoka kakovost in mojstrska izdelava čevljev, majhni proizvodni obrati s približno 20 zaposlenimi pa delujejo kot varuhi čevljarske tradicije.

D. H. Pollak

Spar Slovenija postal partner šova MasterChef Slovenija

Na televizijske zaslone se je vrnila oddaja MasterChef Slovenija, ki velja za najbolj priljubljen kuharski šov v Sloveniji. Letošnja sezona prinaša nekaj novosti, med njimi tudi to, da je po novem partner oddaje postalo trgovsko podjetje Spar, ki bo s širokim naborom izdelkov poskrbelo, da bodo tako jedi tekmovalcev kot tudi domače kulinarične kreacije gledalcev pripravljene z užitkom in iz kakovostnih sestavin.

Spar Slovenija

Slovo Petra Prevca v Planici na programih RTV Slovenija

Planiški konec tedna je na Televiziji Slovenija, Valu 202 in spletnem portalu rtvslo.si posvečen slovesu Petra Prevca. Danes si bodo gledalci v neposrednem prenosu na TV SLO 2 lahko ogledali njegov zadnji skok oziroma polet. Po koncu tekme bodo sledili slavnostni trenutki in prireditev v izteku letalnice, ki si jih bodo gledalci prav tako lahko neposredno ogledali na TV SLO 2. Peter Prevc pa bo tudi gost studia Televizije Slovenija. Ob 12.20 bo na TV SLO 2 na sporedu tudi dokumentarni portret z naslovom Prevc, režiserke Tine Novak in scenaristke Polone Bertoncelj.

 Slovo Petra Prevca

Godler in Prevc skupaj v stand-up

Ne, ni šala. Nekdanji smučarski skakalec Cene Prevc stopa pa stopinjah Jureta Godlerja. Vse bolj ga zanima stand-up in tudi o tem sta spregovorila v novi sezoni oddaje Ta teden z Juretom Godlerjem. Jutri pa na Planet prihaja nova turška uspešnica Usodna ljubezen. V seriji bomo lahko spremljali glavna igralca, Demet Özdemir in Ibrahima Celikkolija, ki sta srca turških gledalcev že osvojila.

Usodna ljubezen

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji