h
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Znana je vsekanalna žirija Zlatega bobna

Znani so člani žirije, ki bo na mednarodnem festivalu kreativnosti Zlati boben odločala v kategoriji vsekanalnost (omni-channel drum). Žirijo bo vodil Kentaro Kimura, glavni kreativni direktor in korporativni direktor pri Hakuhodo ter ustanovitelj Hakuhodo Kettle iz Japonske. Edini predstavnik iz regije bo Veljko Golubović, izvršni kreativni direktor v New Moment Srbija, poleg njega pa bodo v žiriji še Costin Bogdan, izvršni kreativni direktor v McCann Worldgroup Romunija, Aleksandra Doroguntsova, kreativna direktorica v ukrajinski agenciji Banda, Mihai Gongu, glavni kreativni direktor v romunski ageniji Cheil Centrade, Petra Jankovičová, soustanoviteljica in glavna izvršna direktorica agencije Triad Praga, Kerstin »Kessu« Raidma, kreativna direktorica estonske agencije Tabasco, Dawid Szczepaniak, glavni kreativni direktor VML Poljska, Laura Tohtua, kreativna direktorica finske agencije hasan & partners, Yolka Udičová, ustanoviteljica in partnerica slovaške agencije Respect APP in Taylan Yapıcı, soustanovitelj in izvršni kreativni direktor turške agencije BLAB.

večkanalna žirija

Večerova osebnost Štajerske 2023 je zdravnica Maja Ravnik

Izbor Večerova osebnost Štajerske 2023, s katerim je Večer že osmo leto zapored izpostavil odlične dosežke in zgodbe posameznikov v štajerski regiji, je zaključen. Večerova osebnost Štajerske 2023 je zdravnica Maja Ravnik. Izbrali so jo bralci, komisija pa je najbolj izstopajoče nagradila tudi med znanstveniki, humanitarci, kulturniki, športniki in gospodarstveniki.

Večerova osebnost Štajerske 2023

Letošnji pokal Planica 7 je narisala 12-letna Tjaša iz Limbuša

Na natečaj »Ustvari pokal«, s katerim je Zavarovalnica Triglav v sodelovanju z Organizacijskim komitejem Planica iskala idejo za oblikovanje pokala Planica 7, se je odzvalo več kot 1.700 mladih ljubiteljev smučarskih skokov. Pravi pokal bo ustvarjen po risbi »Zmagovalec 7« 12-letne Tjaše Vreš iz Limbuša. Kot pravi mlada avtorica, ji ustvarjalne dejavnosti omogočajo, da izrazi raznolike poglede na svet: »Ustvarjanje je dobro za vse. Ne glede na to, ali sem vesela, žalostna ali jezna, z gibi rok prelijem to, kar čutim, na papir, in nato ustvarim nekaj lepega. Zato k temu spodbujam tudi druge.« Ob tem se že veseli, da bo dolino pod Poncami obiskala skupaj s starši in bratom. Na zadnji dan tekmovanj v smučarskih poletih bo pokal, ustvarjen po njeni ideji, predala skakalcu, ki bo osvojil tekmovanje Planica 7.

 Planica 7

OKS-ZŠZ in športni opremljevalec PEAK podpisala osemletno sponzorsko pogodbo

Franjo Bobinac, predsednik Olimpijskega komiteja Slovenije – Združenja športnih zvez, in Zhihua Xu, predsednik uprave kitajskega podjetja Peak, sta podpisala novo osemletno pogodbo. S tem sta podaljšala sodelovanje enega od največjih mednarodnih in kitajskih proizvajalcev športne opreme in slovenske krovne športne organizacije do vključno letnih olimpijskih iger v Brisbanu leta 2032. Predmet njunega sodelovanja ni le olimpijska reprezentanca Slovenije, temveč tudi ostale reprezentance pod okriljem OKS-ZŠZ, ki slovenske barve zastopajo na svetovnih, evropskih in sredozemskih igrah ter mladinskih olimpijskih igrah in olimpijskih festivalih evropske mladine.

PEAK

Nova mobilna aplikacija NEO prinaša še naprednejšo TV-izkušnjo

Telekom Slovenije svojo multimedijsko platformo NEO stalno nadgrajuje z novostmi, da uporabnikom nudi vedno več in ohranja vodilni položaj na trgu. Uporabnikom je tako na voljo nova mobilna aplikacija NEO, ki tudi na mobilnih napravah zagotavlja popolno doživetje televizije in navdušuje z množico novih funkcij. Med novostmi sta tudi podpora Chromecast in Airplay preslikavi videa iz aplikacije na pametne televizorje ter glasovno upravljanje plaftorme NEO tudi preko mobilnega telefona.

NEO

Heineken tudi med Slovenci išče najboljše voznike

Heineken v sklopu globalne kampanje z aktivacijo Player 0.0 Heineken tudi med Slovenkami in Slovenci išče najboljše voznike. S spletno dirkaško igro bo najboljšim igralcem omogočil edinstveno doživetje – dirkanje s trikratnim svetovnim prvakom Formule 1 Maxom Verstappnom. Globalna aktivacija poteka v več kot 20 državah po svetu, pri nas pa bo kvalifikacijsko obdobje potekalo do vključno 26. marca. V tem času se bodo lahko vsi, starejši od 18 let, pomerili v spletni dirkaški igri Player 0.0, dvanajst najvišje uvrščenih pa se bo nato 7. aprila 2024 pomerilo še v velikem finalu na Game Gang Showu v Ljubljani, in sicer v vožnji v simulatorju.

Heineken

Nova priložnost za mlade na svetovnem kulinaričnem odru

S.Pellegrino je napovedal novo, že šesto izvedbo tekmovanja S.Pellegrino Young Chef Academy, globalne pobude za odkrivanje in podporo najbolj obetavnim in nadarjenim mladim kuharjem, ki predstavlja tudi najpomembnejše tekmovanje mladih chefov na svetu. Lani smo se na njem Slovenci odlično odrezali. V regijskem finalu za JV Evropo in Mediteran smo imeli kar dva tekmovalca, Mojmirja Šiftarja in Žigo Koprivca, slednji je domov odnesel tudi nagrado S.Pellergino za družbeno odgovornost. Vse do 19. junija 2024 se lahko preko spletnega obrazca na tekmovanje prijavijo mladi kulinarični ustvarjalci in ustvarjalke, stari manj kot 30 let, in se potegujejo za predstavitev na svetovnem kulinaričnem odru.

S.Pellegrino

Crocs slavi 50 let Hello Kitty

Hello Kitty praznuje 50 let, pri Crocsu pa so praznovanje popestrili z novo kolekcijo ter predstavili ikonične pare s Hello Kitty potiskom, prepoznavnimi odtenki lika in ekskluzivnimi Jibbitz priponkami. Na voljo so klasični cokli v rdečih in modrih odtenkih z Jibbitz priponko v obliki pentlje. Za piko na i so paru dodana še majhna Hello Kitty ušesa, možno pa je pripeti še druge Jibbitze in tako ustvariti svoj lasten Hello Kitty značaj.

Hello Kitty

Na svež in zdrav zajtrk v Restavracijo Interspar

Zajtrk je naš prvi obrok, ki nam zagotovi energijo za vsakodnevne obveznosti. Z mislijo na želje obiskovalcev njihovih restavracij so v Sparu tako uvedli težko pričakovano novost – raznolike, sveže pripravljene zajtrke, ki so na meniju vsak dan od 9. do 12. ure v vseh osmih Restavracijah Interspar po Sloveniji.

zajtrk

HOFER z donacijo podprl akcijo Očistimo Slovenijo digitalnih odpadkov

Podjetje HOFER je pred globalnim dnevom digitalnega čiščenja, ki je bilo 16. marca, finančno podprlo akcijo Ekologov brez meja in o28 komunikacijske skupine – Očistimo Slovenijo digitalnih odpadkov. Cilj akcije je zmanjšati digitalni in s tem tudi ogljični odtis, pridruži pa se ji lahko vsak, ki želi zbrisati nepotrebne aplikacije, datoteke, fotografije, video posnetke in druge podatke s svojih naprav. To je storil tudi oddelek za trajnost pri HOFERju, kjer so v enem dnevu izbrisali 71,4 gigabajta digitalnih odpadkov.

donacija

Trimetrski pirh s trajnostno noto v Europarku

Velikonočni prazniki so pred vrati, v Europarku Maribor pa bo do 30. marca 2024 na osrednjem prireditvenem prostoru na ogled postavljen velikanski velikonočni pirh, izdelan iz trajnostnih materialov. Z ogledom kar tri metre visoke pisanice bodo obiskovalci Europarka lahko izvedeli več o trajnostnem načinu življenja. V največji nakupovalni destinaciji severovzhodne Slovenije v naslednjih tednih pripravljajo tudi pestro dogajanje, povezano s praznovanjem velike noči.

Trimetrski pirh

Čarobni gozd v Supernovi

V Supernovi Ljubljana Šiška so v marcu in aprilu pripravili posebno pomladno doživetje za otroke: Čarobni gozd. »Tu se prepletajo narava, pravljice in ustvarjalnost, ponujajo pa tudi poučne vsebine o ekoloških in zdravstvenih temah. Vstop v Čarobni gozd je prost, kar je odlična priložnost za družine, da svoje otroke popeljejo v svet zabave, poučevanja in ustvarjalnosti,« pravijo.

Čarobni gozd

Prenovljena trgovina Ika

Leta 2008 se je pod oboki starodavne Paulusove hiše na Ciril-Metodovem trgu 13 izpod peresa mame in hčerke – Ike in Ive Renčelj pričela pisati zgodba o slovenskih izdelkih, avtorjih in blagovnih znamkah iz Slovenije, ki sta jo preselili iz Škofje Loke, kjer je IKA postavila svoje temelje dobrih 32 let nazaj. Od prvega trenutka, ko so se odprla vrata trgovine, sta poudarjali pomen lokalne proizvodnje in butičnih blagovnih znamk, njuna zavzetost pa je omogočila mnogim domačim avtorjem, da so pod njunim okriljem našli prostor za rast in razvoj. IKA je zdaj prenovljena, njeni lastnici pa pravita, da s prenovljeno identiteto, podobo in interierjem še naprej vztrajno sledi svoji viziji: »Poudarja pomen slovenskih avtorjev, ki so v času masovne proizvodnje prevečkrat postavljeni na stran, zagotavlja skrbno prečesan izbor najzanimivejših izdelkov iz Slovenije in poskrbi, da izveste vse navdihujoče zgodbe o ljudeh, materialih, krajih in čarovnijah, ki se skrivajo za vsakim izdelkom posebej.«

Ika

V Mariboru otvoritev nove Beletrinine knjigarne

V štajerski prestolnici bo zapihal svež knjižni veter – v torek namreč svoja vrata odpira nova Beletrinina knjigarna, ki bo s knjigami za vse čase odslej razveseljevala tudi ta del Slovenije. Beletrinina knjigarna, ki je prva zunaj Ljubljane, bo doma na Grajskem trgu 2 v središču mesta.

Beletrinina knjigarna

Magnifico s koncertom ob 30. obletnici

Na Radiu 1 so ekskluzivno razkrili Magnificov koncert ob 30. obletnici kariere, ki bo 31. avgusta 2024. Denis Avdić, Jana Morelj in Miha Deželak so program v živo oddajali iz Doma svobode sredi parka Tivoli, kjer že dobro desetletje nastaja Magnificova glasba. Sprehodili so se po spominih njegove bogate 30-letne kariere in izvedeli marsikatero zanimivost slavnega gostitelja.

Magnifico

Foto: Radio 1 in Darja Štravs Tisu

12 posebnih nogometnih oddaj na POP TV

Malo več kot 12 tednov nas loči do težko pričakovanega evropskega nogometnega spektakla, ko se bodo naši nogometaši pomerili na Euru 2024. POP TV pripravlja serijo 12 oddaj, v katerih boste nogometne zvezdnike spoznali v povsem drugi luči. Kdo so in kaj izven soja nogometnih reflektorjev počne ekipa, ki ji poveljuje Matjaž Kek? In kako veliko vlogo odigra 12. igralec – navijači? Vse to v oddaji Vsi za naše!, ki jo bosta vodila Gregor Trebušak in Sanja Modrić.

Vsi za naše

Obilo velikonočnih užitkov s 24Kitchen

Na 24Kitchen ob prihajajočih praznikih vabijo gledalce »na nepozaben kulinarični izlet, poln tradicionalnih jedi, inovativnih receptov ter navdihujočih idej za ustvarjanje«. Med oddajami, ki vas čakajo, so Jamiejeve enostavne sredozemske jedi iz petih sestavin, David Skoko: Motor, vino in kuhar, Gordon Ramsay: Bodoče zvezde in druge.

24Kitchen

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji