bla
Aktualno

Meta oglašuje VR-očala z »vesoljskim« 3D-oglasnim zaslonom

Po mnenju številnih gre za morda celo najbolj kreativno uporabo medija do zdaj.

Na ikoničnem Picadilly Cirkusu v Londonu nikoli ne manjka dobrih oglasov. Je pa šla Meta z oglaševanjem svojih očal oziroma pripomočkov za virtualno resničnost Meta Quest 2 še korak dlje. S kampanjo naj bi želeli pred prihajajočimi prazniki povečati prodajo izdelka, na katerega sicer stavijo že vrsto let. A virtualna resničnost je kljub temu, da je priljubljena marketinška tema, ostala za zdaj zgolj to. Množične uporabe v tem trenutku še ni na spregled. Morda pa bo ta kampanja to spremenila.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji