mcd ocetje
Aktualno

McDonald's spodbuja srečne trenutke

V tujini bodo v nedeljo praznovali dan očetov, ob tej priložnosti pa je filipinska podružnica McDonald'sa v sodelovanju z agencijo Leo Burnett pripravila simpatično oglaševalsko akcijo »Srečni trenutki« (»Happy moments«).

Z akcijo so želeli poudariti, da so njihove restavracije kraj, kjer se lahko očetje ob svojem prazniku podružijo s svojimi otroki in med skupnimi obroki še poglobijo medsebojne vezi. »Že več kot 40 let je McDonald's s svojimi otroškimi meniji zaveznik generacij staršev, ki želijo deliti srečne trenutke s svojimi otroki. Kot blagovna znamka želimo vedno znova poudarjati, da smo kraj, kjer se dogajajo prijetni družinski trenutki, in to je tema, h kateri se vedno znova vračamo,« je ob tej priložnosti povedal Oliver Rabatan, pomočnik podpredsednika in vodja marketinga pri filipinskem McDonald'su.

Na fotografijah, ki jih je posnel priznani fotograf Ale Burset, so upodobili očete s svojimi otroki v trenutku, ko se v zabavnih preoblekah vračajo iz McDonald'sa, pri tem pa so želeli doseči čim bolj pristen občutek, zato so slike posneli na dejanskih ulicah in jih niso dodatno obdelovali.

mcd ocetje1

mcd ocetje2

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji