THE OTHER
Aktualno

Marketing z druge perspektive

Nova agencija THE OTHER zase trdi, da ni še ena v nizu več kot dvatosočih oglaševalskih agencij v Sloveniji. Za fasado večpomenskega imena se skriva drugačno razmišljanje, ki se udejanja z novim, dvostranskim pristopom.

Njeno delovanje se ne udejanja izključno na področju oglaševanja, zato tudi niso registrirani kot klasična oglaševalska  agencija, ampak širše – kot raziskovalno in razvojno podjetje na področju družboslovja in humanistike. In ker drugačna agencija kliče po drugačni predstavitvi v rubriki, vas namesto intervjuja čaka dvoperspektivni pogled – formalno vsebinski in razmišljanja zaposlenih.

Kje so vidre?*

»ODR, OTHER, ODER, OTER, D ODER, DI OTER ... Imen za našo agencijo je približno toliko kot članov naše ekipe – in na to smo ponosni!« Alenka

THE OTHER [thee uh·thuh] je mednarodno ime, seveda z razlogom – ker agencija (so)deluje tudi na tujih trgih. Pa vendar se je nabralo kup prigod, povezanih z izgovarjavo, včasih že nekoliko bizarnih. A zaposlenih to ne moti, pravijo, da dejstvo pogosto celo izkoristijo kot ice-breaker pri novih naročnikih.

Ime agencije je sicer večpomensko, kar se odraža skozi podobo blagovne znamke. V osnovi gre za drug pogled ali drug pristop, ki izhaja iz širše znanosti. Takšen vpogled omogoča, da se izzivi potrošniškega vedenja preoblikujejo v odlične in funkcionalne kreativne rešitve.

V logotipu so to nasprotje med znanstvenim in ustvarjalnim ponazorili z barvami, resno modro in kreativno vijolično, v sami besedi pa poudarili »the« in se tako na subtilen način izognili zapisovanju predloga, ki je sicer del imena.

»Blagovna znamka THE OTHER stremi k združevanju dveh svetov: kreativnega in analitičnega. V marketinškem univerzumu sta ti dve področji neločljivo povezani, saj je vsako bistveno za uspeh drugega. Zato smo dve različni estetiki oblikovanja združili v edinstven vizualni koncept. Podobno kot se umetniki izražajo skozi svoja dela se naša agencija skozi svoje komunikacijske kanale. Med njimi še posebej izstopa spletna stran, ki kot skupek 'umetnij' z vseh področij ustvarja presenetljivo uporabniško izkušnjo,« pravijo.

*op. Ena od fonetičnih izgovorjav imena agencije je tudi »otter«, kar v angleščini pomeni vidra.

CorpCore

»CorpCore«.

Po pisarni hodijo brez

»V naši agenciji 'brez' pomeni več. Več transparentnosti, več zaupanja, več pristnosti. To nam omogoča, da smo ne samo boljši kolegi, ampak da skupaj rastemo tudi kot strokovnjaki. Odkrito komuniciranje in svoboda izražanja sta temelja, na katerih gradimo dolgoročne odnose – znotraj ekipe in z našimi naročniki.« Valerija

V sodobnem poslovnem okolju, kjer se poudarek vse bolj premika k transparentnosti in iskrenosti, se je agencija odločila za kulturo, kjer »hodijo brez«: brez zadržkov, brez skrivalnic in brez nepotrebnih formalnosti. Ta pristop se odraža tako v internem medsebojnem komuniciranju kot tudi v odnosu do naročnikov.

Politika odkritega dialoga ni samo interna praksa, ampak je ključni del blagovne znamke. V agenciji so ustvarili okolje, kjer se vsak zaposleni počuti varno in cenjeno, kar spodbuja svobodo izražanja mnenj in idej. To pomeni, da so pripravljeni sprejeti kritiko in pohvale z enako mero spoštovanja in odprtosti, ne glede na hierarhijo ali vlogo posameznika.

Verjamejo, da je za spodbujanje kreativnosti in inovacij potrebno sproščeno okolje, kjer lahko vsi sodelavci delujejo brez strahu, da bi bili za svoje ideje zavrnjeni ali spregledani. To ne samo da krepi medsebojne odnose, ampak tudi vodi k boljšim poslovnim rezultatom. Sproščeno vzdušje omogoča, da so brainstorming seje vedno polne svežih, nepredvidljivih idej, ki lahko pripeljejo do uspešnih in izstopajočih marketinških kampanj.

»Pristop 'hodimo brez' ni samo način delovanja, temveč je odraz agencijskih vrednot. S tem ko odstranimo bariere v komunikaciji, omogočamo boljši pretok idej, hitrejše reševanje problemov in gradimo močno skupnost, ki je temelj uspeha v dinamičnem svetu marketinga. Kot agencija smo ponosni, da smo lahko tako odkriti drug z drugim, kar nas dela resnično drugačne in inovativne na trgu,« poudarjajo.

Družbena omrežja.

Družbena omrežja.

OTHER kader

»Kako ločujemo starejše in mlajše člane ekipe? Če veš, da se pirat oglaša 'arrr', imaš verjetno manj kot 30 let.« Lara

V THE OTHER verjamejo, da so njihov največji kapital v resnici zaposleni. Agencijo trenutno sestavlja ekipa petnajstih sodelavcev, ki skupaj tvorijo dinamično in uigrano ekipo. Kot pravijo, je ta unikatna mešanica izkušenih marketinških strokovnjakov in mladih, drznih entuziastov, ključna za razvoj inovativnih in kreativnih idej, ki premikajo meje ustaljenega. Starejši člani prinašajo stabilnost, znanje in nujno potrebno perspektivo, ki jo mlajši kolegi nadgradijo s svežimi pogledi in neobremenjenostjo z obstoječimi normami. Ta simbioza je temelj ustvarjalnega procesa, ki vodi do kreativnih presežkov.

Pravijo, da njihove projekte poganja energija, ki jo zaposleni delijo med sabo, ker je nalezljiva in deluje motivacijsko. Verjamejo, da so se našli, zato se družijo tudi v prostem času, svoje teambuildinge pa opišejo kot »epske«.

Sklicujejo se na multidisciplinarnost – v svojih vrstah imajo programerja, ki za hobi riše stripe, oblikovalko, ki tekmuje v preskakovanju ovir s konjem, in tiktokerko, ki zida hišo. Vsak član ekipe tako prinaša nekaj posebnega ter z edinstvenimi talenti in pogledi dopolnjuje skupno vizijo. Ker je temelj vsakega uspeha zmožnost sinergičnega dela, na koncu koncev največ šteje, da znajo delovati kot eno, kjer vsak prispeva svoj del k skupnemu cilju. Tako niso več samo skupina posameznikov, ampak THE OTHER skupnost.

Kopiranje OTHER data.

Kopiranje OTHER data.

Si ti ta talent?

»Najbolj zahtevna naloga je napisati zahteve za novo, prosto delovno mesto – kako elegantno zapakirati, da iščemo nekoga drugačnega, ki nas bo navdušil, obenem pa nekoga, ki bo prišel v pisarno in bo po prvem tednu cela ekipa imela občutek, da je z nami že leta?« Amelija

V THE OTHER razumejo pomen raznolikosti znanj in harmonije znotraj ekipe. Zato so proces pridobivanja novih zaposlenih zasnovali tako, da iščejo posameznike, ki prinašajo ne le strokovno znanje, ampak tudi sposobnost integracije v njihovo dinamično delovno okolje. Njihov idealen kandidat je nekdo, ki združuje strokovnost z znanjem z več področij in prinaša sveže, kreativne rešitve, ki pogosto presegajo ustaljene vzorce. Iščejo osebe, ki so dovolj samoiniciativne, da delajo samostojno in znajo prevzeti odgovornost za svoje delo, po drugi strani pa so odlični timski igralci, ki prispevajo k skupnemu cilju. Dobrodošlo je, da se znajo prilagajati v hitro spreminjajočem se marketinškem okolju, so pripravljene na vseživljenjsko učenje, imajo sposobnost razmišljanja izven ustaljenih vzorcev in znajo uporabiti svoja znanja za produkcijo inovativnih rešitev.

Da se posameznik ujame z ekipo, je odgovoren izključno sam. Priznavajo pa, da imajo še potencial na področju on-boardinga, ki ga še ne izvajajo povsem kakovostno. Verjamejo, da je zadovoljstvo zaposlenih ključno za ustvarjanje produktivnega in spodbudnega delovnega okolja, zato spodbujajo kulturo, kjer vsak posameznik prispeva k vzdušju in skrbi za dobro počutje vseh članov ekipe. Želijo si ljudi, ki so zadovoljni in tudi sami skrbijo za dobro delovno okolje. »Sodobni pristopi so super, ampak v svojem bistvu smo ljudje, povezani s sabo, drugimi in naravo, in tukaj ne obstaja višja znanost, ampak samo tisti notranji feeling,« pravijo.

Dualnost.

Dualnost.

Koga cukajo za rokav?

»Najbolj spoštujemo naročnike, ki so strokovnjaki na svojem področju in zaupajo, da smo mi strokovnjaki na našem.« Tomo

V agenciji so že od samega začetka zavezani k multidisciplinarnosti, kar se ne odraža samo v pristopu do projektov, ampak tudi v izboru naročnikov. Pozicionirali so se kot agencija za razvoj komunikacijskih rešitev, v svojih vrstah pa imajo tako velike kot tudi srednje in male naročnike. Z vidika industrije pa so se osredotočili na tri področja: maloprodajo, farmacijo in turizem, vendar pa so pripravljeni osvajati tudi nova obzorja in se poglabljati v sveže izzive.

Stremijo k razvoju trdnih, dolgoročnih odnosov z naročniki, ki temeljijo na osebnem stiku in neposredni komunikaciji. Glede strategije pridobivanja in vzdrževanja naročnikov so si že na začetku zastavili zelo jasno, metodološko izpopolnjeno prodajno politiko podjetja, ki temelji na pull in ne push pristopu. Začeli so s soft-launch pristopom, kjer so se zgolj osebno predstavili naročnikom in jih pocukali za rokav. Na takšen način so gradili globlje razumevanje potreb in želja naročnikov, kar jim je omogočilo, da so oblikovali prilagojene in učinkovite rešitve, ki so zadovoljile njihove specifične potrebe. V prihodnosti nameravajo še bolj izpostaviti svojo strateško prisotnost, kar bo še dodatno utrdilo prepoznavnost, naročnikom pa omogočalo sodelovanje z agencijo za razvoj edinstvenih, prilagojenih in izstopajočih komunikacijskih rešitev.

Iščejo naročnike, ki razumejo in cenijo globino in obseg njihovih strokovnih znanj. Želijo si partnerjev, ki ne iščejo zgolj izvajalcev, ampak prave strokovnjake, ki jim lahko zaupajo vodenje projektov. Takšno zaupanje je ključnega pomena, saj omogoča, da se agencija popolnoma posveti izpolnjevanju in preseganju naročnikovih pričakovanj. Idealni naročniki cenijo njihovo vrednost in so pripravljeni izkoristiti njihovo znanje za doseganje svojih ciljev, če so poleg tega še odprti za nove, drzne ideje, potem je uspeh zagotovljen.

V THE OTHER verjamejo, da pravo partnerstvo med naročnikom in agencijo temelji na medsebojnem zaupanju in spoštovanju. Njihov cilj ni samo zadovoljiti, temveč navdušiti naročnike s pristopi in projekti, ki presegajo običajne norme in postavljajo nove standarde v marketingu. Nekaj idealnih naročnikov so že našli, med njimi Vivalis, Polymetrio, Supernovo in iz vrst turizma še Blejski grad ter destinacije Rogaško Slatino, Maribor, Žalec, Kamnik in Belo krajino.

ObkROŽEnost.

ObkROŽEnost.

Analitik je Kralj

»Vsak v ekipi ima svoje motive – kreativci bi izdelali kampanjo, s katero bi osvojili nagrado, analitiki pa vedno iščejo rešitve, ki bi prinesle najvišje številke ... in ker je naša glavna vrednota stremenje k rezultatom, na koncu analitik vedno 'zmaga'.« Matej

V agenciji ne gre le za »marketinški wellness«, temveč projekte in kampanje, ki prinašajo oprijemljive rezultate. Metodologijo prilagajajo potrebam naročnikov in projektov, kar jim omogoča celostni pristop, podprt z napredno analitiko OTHER DATA in lastno strokovnostjo.

Kljub temu, da so projektno naravnani, stremijo k multidisciplinarnemu pristopu tudi pri razvoju agencije, kar je vidno tudi v razporeditvi na tri ključne oddelke:

·      Projektni management, ki kot gonilno silo v ospredje postavlja vodje projektov in odnosov z naročniki ter predstavlja tretjino vseh zaposlenih. Kot pravijo, ta inovativen pristop zagotavlja, da presegajo standardne »instantne rešitve« in naročniku ponudijo rešitev, ki temelji na globljem razumevanju in prilagajanju njihovim specifičnim potrebam ter pričakovanjem.

·      Kreativa, ki vedno izhaja iz podatkov in dela za podatke. Vsaka kreativna rešitev je zasnovana z namenom, da je sveža in inovativna, predvsem pa učinkovita. Glavna naloga tega oddelka je ustvarjanje vizualnih in vsebinskih rešitev, ki ne samo pritegnejo pozornost, ampak tudi dosežejo in presežejo zastavljene marketinške cilje.

·      Podatkovna znanost se osredotoča na bolj akademsko usmerjeno delo z uporabo naprednih analitičnih orodij in metod. Oddelek skrbi za zbiranje, analizo in interpretacijo podatkov, ki omogočajo boljše razumevanje trga in učinkovitejše odločanje.

Multimedijska kreativa in IT.

Multimedijska kreativa in IT.

Si-Fi naloge

»En dan oblikujem maskoto, drugi dan vabilo na dogodek in tretji grafiko za TikTok videe – včasih se med vožnjo v službo zamislim, ali me je sploh še mogoče presenetiti s kakšnim novim taskom?« Žan

Od oddelčnih razdelitev do storitev agencije je samo še korak, prav tako strukturiran in narejen z namenom. Širok spekter storitev je zasnovan na štiri ključne:

·      SMART Marketing – strategije, ki so prilagojene specifikam marketinškega okolja in oblikovane za maksimalno učinkovitost;

·      družbena omrežja – celovito upravljanje in optimizacija prisotnosti na družbenih omrežjih;

·      marketinška analitika – podrobne analize in poročila, ki naročnikom pomagajo razumeti tržne trende in učinkovitost kampanj;

·      spletno oglaševanje – razvoj in izvedba spletnih oglaševalskih kampanj, ki zagotavljajo visoko donosnost naložbe (ROI).

Za celostno podporo naročnikovim potrebam nudijo tudi razširjene dodatne storitve: medijski zakup, komunikacijsko strategijo, razvoj blagovnih znamk, kreativo in oblikovanje, spletne strani in aplikacije, foto- in videoprodukcijo, organizacijo dogodkov, e-poštni marketing, nakupovalni marketing, OTHER DATA in OTHER BOT.

»V THE OTHER se zavedamo, da vsak naročnik in projekt zahteva poseben pristop. Zato smo zavezani k prilagodljivosti in inovativnosti pri načrtovanju in izvajanju marketinških strategij, ki niso le kreativne, ampak predvsem usmerjene v doseganje konkretnih, merljivih rezultatov,« sklenejo.

(M)VP's

(M)VP's  (»most valuable player«).

OTHER-Sonicare

Komunikacijska kampanja Sonicare za Philips Slovenija: digitalna aktivacija z nagradno igro na Instagramu, ki temelji na izhodiščni zgodbi »Pokaži zobe«. Celotno komunikacijo so podprli z digitalnim oglaševanjem in promocijskimi aktivacijami v trgovinah Big Bang in pri dentalnih specialistih, kjer so obiskovalci prejeli tabletko za preverjanje čistoče zob. Ob zaključku kampanje so posneli tudi video, v katerem so mimoidoče postavili pred izziv: pokaži, kako čisti so tvoji zobje.

OTHER-Floramare

Razvoj blagovne znamke in razvoj spletne predstavitve Floramare: za turistično kapaciteto, ki je bila prvotno znana kot rehabilitacijsko-počitniški dom za gibalno ovirane invalide, so pripravili prenovo v resort, ki je dostopen za vse. Projekt je obsegal vse od zasnove novega imena, izdelave celostne grafične podobe ter hotelskih in korporativnih tiskovin do nove spletne strani v štirih jezikovnih različicah in digitalnega oglaševanja.

OTHER-Polymetria 

Povečanje prepoznavnosti izdelkov Aboca za Polymetrio: v prvi fazi so pripravili strategijo in medijski načrt za slovensko in hrvaško tržišče, v naslednji fazi pa izvedli medijsko načrtovanje z zakupom. Poudarek komunikacijskih aktivnosti temelji na izboljšanju počutja ciljnih skupin. Za potrebe oglaševanja so implementirali prodajno in informativno usmerjene pristajalne strani za pet blagovnih znamk – v dveh jezikovnih različicah.

OTHER-Spotcats1

OTHER-Spotcats2

Organizacija podkast dogodkov v živo Spotcats za Supernovo: izvedba prvega tovrstnega dogodka v nakupovalnem centru je zajemala izdelavo informativne spletne podstrani s prijavnim obrazcem, promocijo skozi oglaševanje in novičnik, koordinacijo z najemniki centra in pripravo daril za udeležence, koordinacijo s Chlani, opremo prostora, foto- in videoprodukcijo ter postprodukcijo.

OTHER-tiktok

Strategija in vodenje TikTok profilov: za Blejski grad, Supernovo, Magnezij Diasporal, Basico in Patrizio ustvarjajo zabavne kratke video posnetke, sodelujejo s spletnimi vplivneži in gradijo skupnost sledilcev.

 

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, junij 2024, #516. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

tadel
12. 07. 2024

Z Boštjanom Tadlom, med drugim tudi nekdanjim odgovornim urednikom Marketing magazina,…

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

Naši avtorji