bla
Aktualno

Ljudje - ne boste verjeli - zaupajo tehnologiji!

Prekarci se pritožujejo, politki v ZDA in Evropi pripravljajo omejitvene ukrepe proti Applu, Googlu in Facebooku, Kitajci omejujejo svoje tehnološke prvake, ljudje pa tehnološki industriji zaupajo bolj kot kadar koli v zgodovini.

Poročilo Edelman Trust Barometer za 2022, ki sloni na raziskavi, v kateri je sodelovalo 15 tisoč ljudi po vsem svetu, je pokazalo, da ljudje tehnološki industriji najbolj zaupajo. Bolj kot izobraževalnemu sistemu, zdravstvu ali klasični proizvodnji. Po drugi strani, zaupanje v družbena omrežja še naprej pada in nikoli ni bilo nižje.

Tehnološka industrija je kot zaupanja vredna dosegla 74%, kar je štiri točke več kot lani. Sledili so ji izobraževanje (69%), zdravstvo (69%), prehrana (68%), avto industrija (66%), telekomunikacije (64%), finančne storitve (56%), na dnu pa so družbena omrežja (44%). 

Zaupanje v tehnologijo je bilo v času od 2012 do 2020 nekoliko nižje zaradi vprašanj povezanih z nepravilno uporabo osebnih podatkov. Boljši lanski rezultat pa je morda posledica covida, ko se je tehnologija izkazala kot nepogrešljiva.

 

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji