z
Aktualno

Lionel Messi dokazuje, da je na dobro pivo vredno čakati

Lionel Messi je zvezda oglaševalske akcije podjetja AB InBev za športni spektakel leta Super Bowl, ki bo 11. februarja v Las Vegasu.

AB InBev je potrdil, da so zakupili dve minuti in pol oglasnega prostora na Super Bowlu LVIII. Oglaševali bodo piva Budweiser, Bud Light in Michelob Ultra. V oglasu za slednjega bo nastopil nogometni zvezdnik Lionel Messi, kar je njegov prvi nastop v oglasu za ameriški nogomet. Podjetje je javnosti prikazalo 15-sekundni vpogled v spot, v katerem gre Messi po pivo, a je pipa prazna, nato pa se prikaže napis: »Na Super Bowlu bo Messi dokazal, da je na vrhunsko svetlo pivo vredno čakati.«

Messiju pojavljanje v oglaševalskih akcijah ni tuje. V preteklosti je bil eden od zvezdnikov oglasov v sklopu UEFA Lige prvakov za blagovni znamki Lays in Pepsi.

AB InBev je poleg razkritja napovednikov za oglase na Super Bowlu javno oznanil še sponzorstvo na prvenstvu Copa America 2024, na katerem bo nastopil tudi Messi, seveda v barvah njegove domače Argentine.  

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji