nmn
Aktualno

Lidl ima novega strokovnjaka za digitalni marketing

Miha Čeperlin, ki je v preteklosti delal za Big Bang, Elan in Shoppster, se je pred kratkim pridružil ekipi Lidla, kjer je prevzel vlogo strokovnjaka za digitalni marketing.

Njegove naloge obsegajo strateško načrtovanje in koordinacijo marketinških aktivnosti, analizo in zakup digitalnega medijskega prostora, spremljanje in merjenje uspešnosti spletnega nastopa podjetja, sodelovanje pri projektih vplivnostnega marketinga, skrb za upravljanje digitalnih vsebin in podobno.

Veliko izkušenj na področju digitalnega marketinga

»Moja poklicna pot v digitalnem marketingu se je začela v Big Bangu, kjer sem preživel pet let in pridobil dragocene izkušnje. Nato sem eno leto delal kot specialist za digitalni marketing v Elanovi navtični diviziji, kjer sem bil odgovoren za celoten digitalni marketing. Pred prihodom v Lidl pa sem tri leta vodil digitalno marketinško ekipo v Shoppsterju, eni od največjih spletnih trgovin,« je za MM razložil Čeperlin.

Izkušnje, znanje in talentirana ekipa

Njegova vizija v vlogi strokovnjaka za digitalni marketing v Lidlu je nadaljevati z rastjo in razvojem podjetja na digitalnih platformah, pri tem pa upoštevati sodobne trende in potrebe trga. »S prehodom v Lidl sem si zadal nove izzive in cilje. Moja pričakovanja so usmerjena v nadaljnje izboljšanje digitalne prisotnosti podjetja, optimizacijo marketinških strategij in poglobljeno analizo tržnih trendov. Prvi vtisi v podjetju so izjemno pozitivni, obkrožen sem s talentirano ekipo in delujemo v dinamičnem in inovativnem okolju,« je zaključil.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji