bla
Aktualno

Lepote nepopolnega starševstva

V oglasu znamke izdelkov za otroke Babygenics je veliko razigranih dojenčkov in malenkost manj razigranih staršev.

Babygenics z zabavnim oglasom nagovarja vse nepopolne starše. Torej vse resnične starše. Zato v oglasu ne manjka prizorov, ki jih v običajnih otroških oglasih ni. Na primer, ko nekaj mesecev star dojenček dobi neverjetno potrebo po igranju mini klavirja ravno med kratkim počitkom svoje mame, da ne omenjamo niti nenamernih brc in klofut v obraz očetov, tu pa je še obmetavnaje v najrazličnejšimi bolj ali manj letečimi predmeti pri zajtrku (torej, ko se starši odpravljajo na delo). Niso pozabili niti na čas pandemije in delo od doma. Tako ena od mam v oglasu hrani otroka ravno med videoklicem. Čeprav je starševstvo opazno stresno in naporno, pa na obrazih staršev težko spregledate srečo.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji