ecj
Aktualno

Le še nekaj dni do E-commerce Jama

11. novembra 2022 bo v Tvornici kulture v Zagrebu najpomembnejši dogodek te jeseni na področju spletne trgovine. Gre za konferenco E-commerce Jam, ki jo organizira Ceneje.si, del skupine Heureka. »Ujemite še zadnji trenutek in se je udeležite,« pozivajo.

V enem dnevu se bodo na odru zvrstili vrhunski predavatelji iz svetovno prepoznavnih podjetij, kot so Zalando, Google, Nike, Nordeus, Foreo, Httpool in še mnogi drugi. Z udeleženci bodo delili praktične vsebine z visoko uporabno in takojšnjo aplikativno vrednostjo pri njihovem delu, zlasti v prihajajočem turbulentnem obdobju, ki je pred nami.

Prihaja Daniel Roginski, veliko bo priložnosti za mreženje, pa tudi za zabavo

Kot enega od ključnih govorcev na E-commerce Jamu organizatorji izpostavljajo Daniela Roginskega iz Zalanda. »Tega predavanja predstavnika največje evropske platforme za nakupovanje modnih izdelkov resnično ne smete zamuditi. Več o izjemno aktualni temi, ki se je bo dotaknil v svojem predavanju, pa si lahko preberete v njegovem intervjuju,« pravijo.

Na konferenci boste lahko izkoristili tudi kotiček za mreženje in sklenili nova poslovna prijateljstva, se poveselili z zmagovalci ob podelitvi nagrad tekmovanja Web Retailer Award 2022 in osebno spoznali govorce.

Dan, poln novih znanj, ki jih boste pridobili ob poslušanju vrhunskih strokovnjakov s področja spletne trgovine, boste zaokrožili ob večerji, koncertu skupine De Liri in zabavi do poznih ur z DJ-jem, kjer se boste lahko dodobra spoznali z vsemi relevantnimi pripadniki »e-commerce plemena« v regiji. »Be there and Jam with us!« vabijo organizatorji.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji