cannes
Aktualno

Kreativni MBA ali kako dobiti kanskega leva

Novi globalni program Lions cMBA je namenjen demokratizaciji dostopa do učenja svetovnega formata in pospeševanju kariere.

Novi digitalni program, ki so ga zasnovali v družbi Lions, temelji na več kot 70-ih letih kreativnih del, ki so bila nagrajena s prestižnimi kanskimi levi, izvajajo pa ga legende oglaševalske industrije. Zasnovan je tako, da izobražuje kreativce in marketingarje ter jim pomaga razumeti, kaj je potrebno za doseganje z levom nagrajenega standarda kreativnega marketinga. Program Lions cMBA bo svojo prvo skupino sprejel maja letos, vsi uspešni diplomanti pa bodo prejeli uradni certifikat svetovno priznane blagovne znamke Lions.

S KREATIVNOSTJO DO DOSEGANJA POSLOVNIH USPEHOV

»cMBA smo razvili kot odgovor na naraščajočo svetovno potrebo po prikazu moči ustvarjalnosti kot gonilne sile poslovnega in družbenega vpliva. LIONS je edinstvena priložnost za demokratizacijo prepotrebnega dostopa do učenja na svetovni ravni, zato lahko našemu globalnemu občinstvu ponudi jasen učni program, ki temelji na več kot 70-letnem delu in spoznanjih prejemnikov kanskih levov,« je povedal Simon Cook, izvršni direktor podjetja Lions, ki organizira festivale kretivnosti Cannes Lions, Dubai Lynx in Spikes Asia.

Jenni Middleton, glavna urednica pri podjetju Lions, pa je ob tem povedala: »Že desetletja podpiramo ustvarjalce pri razvijanju njihovih talentov, strokovnih znanj in samozavesti preko naših akademij pod okriljem festivala Cannes Lions. Lions cMBA prenaša čarobnost teh osebnih akademij v spletno obliko in združuje največje svetovne legende kreativne in marketinške industrije, da svoje znanje delijo z globalnim ustvarjalnim občinstvom.«

OTVORITVENA SKUPINA BO 10-TEDENSKI PROGRAM ZAČELA 20. MAJA

"Program bo vključeval brezplačen dostop do platforme Lions Intelligence, The Work, in vključeval srečanja v živo z nagrajenimi strokovnjaki iz industrije. Vsaka kohorta bo imela tudi edinstveno priložnost ocenjevati dela, ki so bila nagrajena s kanskimi levi in uvrščena v ožji izbor, v okviru simulirane izkušnje ocenjevanja na festivalu Cannes Lions. Program bo vključeval ekskluzivne vsebine podjetja Lions, vključno s kuriranimi predavanji z odra Cannes Lions, in z levi nagrajena dela, ki prikazujejo tehnike, ki oblikujejo močne in vplivne ideje,« je povedala Gaelle Comte iz SVP Lions Intelligence. 

V okviru programa Lions cMBA bodo udeleženci dobili tudi prostor in podporo za oblikovanje najpomembnejše kratke predstavitve v svoji karieri – kratke predstavitve ME. ME Brief jim bo pomagal strukturirati jasne karierne cilje in razmisliti o tem, kako bodo s pridobljenimi znanji lahko uporabili kreativnost kot sredstvo za doseganje poslovnega uspeha.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji