mm
Aktualno

Kontroverznost pijač Coca-Cola, Römerquelle in Prime v medijih

V slovenskih spletnih medijih spremljamo novice o zdravstvenih izzivih in varnostnih skrbeh v povezavi s tremi pijačami: Coca-Cola, Römerquelle in Prime. Katera je najbolj v ospredju?

Analiza trenda objav, ki jo je izvedel Press Clipping, je pokazala, da je bil oktober zaznamovan s prihodom pijače Prime na slovenski trg. To je napitek, ki je na prodajne police prišel pred slabima dvema letoma in obnorel ZDA in Veliko Britanijo. Njen lastnik je priljubljeni spletni zvezdnik, ki nagovarja predvsem mlado občinstvo, po njegovi pijači pa posledično posegajo predvsem najstniki. Sredi oktobra je pijača prišla tudi v Slovenijo in tako se je veliko pisalo ne le o prihodu zloglasne pijače, temveč tudi o opozorilih Zveze potrošnikov Slovenije (ZPS) in zdravstvenih organizacij, da pijača za mlade ni primerna. Ena od različic vsebuje kar 200 miligramov kofeina, cena pa je po mnenju ZPS absurdno visoka (okoli 6 evrov).

Do zmanjšanja oziroma prenosa medijske pozornosti s pijače Prime na Coca-Colo je prišlo na začetku novembra, ko so mediji svojo pozornost usmerili na bolj pereče dogodke na Hrvaškem. Tam je namreč prišlo do več zastrupitev s soki in mineralnimi vodami blagovne znamke Römerquelle, ki sodi pod okrilje svetovno znanega proizvajalca pijač Coca-Cola. Zaužitje spornih pijač je povzročilo opekline na požiralniku in želodcu pri več osebah, s polic pa so po navodilih hrvaškega državnega inšpektorata iz prodaje umaknili tri vrste pijač podjetja Coca-Cola.

Ko je afera s Coca-Colo nekoliko potihnila, je v ospredje medijske pozornosti ponovno prišla pijača Prime. To je bila predvsem posledica uspešnih prizadevanj Zveze potrošnikov Slovenije, ki je dosegla umik energijske pijače Prime Energy s trga. Ta dogodek je ponovno pritegnil medijsko pozornost in sprožil razpravo o varnosti energijskih pijač.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji