Beckham
Aktualno

Ko obraz sploh ni potreben

Blagovna znamka piva Stella Artois ima novega ambasadorja – to je David Beckham (oz. v določenih oglasih le njegova roka).

Blagovna znamka Stella Artois bo čez dve leti praznovala svojo stoletnico, a če gre verjeti poznavalcem, jim zadnje čase ne gre prav dobro. Morda jim bo k vrnitvi do stare slave pomagal nov obraz – David Beckham, eden od najbolj znanih nogometašev na svetu. Kot pravijo, so ga izbrali zato, ker uteleša vse tiste vrednote, v katere verjamejo tudi sami, hkrati pa ima zelo rad njihovo pivo.

Pod kampanjo so se podpisali v agenciji GUT Miami, kjer so posneli tako televizijski oglas kot tudi nekaj promocijskih fotografij, na katerih pa Davida sploh ni oz. je na njih le njegova roka, ki drži kozarec piva. Prepričani so namreč, da so njegove tetovaže tako prepoznavne, da to povsem zadostuje. »Pa še njegov obraz bi nedvomno odvrnil pozornost od piva,« pravijo hudomušno.

bechs

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji