z
Aktualno

Ključni komunikacijski trendi leta 2024

Na katere trende, poleg volitev, umetne inteligence in krepitve trajnostnih aktivnosti, morate biti še pozorni v letu 2024?

Grayling, vodilno svetovno podjetje na področju strateškega komuniciranja, je objavil letno poročilo o trendih »Ustvarjanje prednosti 2024«, ki nudi celovit pregled petih ključnih trendov, ki bodo v letošnjem letu opredelili globalno komunikacijsko krajino. Te pa so Graylingovi strokovnjaki z vsega sveta obogatili s svojimi znanji, izkušnjami in spoznanji.

Pet ključnih trendov v letu 2024

Leto volitev: Leto 2024 je z volitvami najbolj obarvano leto doslej, saj bo približno polovica svetovnega prebivalstva v več kot 70-ih državah sveta odšla na volišča. Pričakovati je, da bodo geopolitični premiki, zlasti novembrske ameriške predsedniške volitve, močno vplivali na podjetja in industrije.

Umetna inteligenca: UI postaja vseprisotna značilnost delovnih okolij in našega vsakdana. Pomembna naloga podjetij bo, da svoje zaposlene podpirajo in vključujejo v postopke uvajanja umetne inteligence.

Oživljanje trajnosti: Zagretost za trajnostno ukrepanje upada. Direktiva EU o poročanju podjetij o trajnosti bo poskušala oživiti to temo ter zagotoviti pošteno, pregledno, odgovorno in dostopno poročanje vseh podjetij o svojih vplivih na trajnost.

Manj hrupa, več pomoči, več upanja: V dobi hitre digitalne evolucije, ki jo ponazarjata Metina uvedba Threads v letu 2023 in porast UI filtrov na TikToku, morajo podjetja ohraniti fokus na ljudeh ter ustvarjati vsebine, ki resnično povezujejo in navdihujejo.

Podpiranje t. i. odrasti: Zmanjševanje porabe in filozofija »manj je več« se širi, z njima pa gibanje za zmanjšanje rasti, t. i. odrast, ki je vse pomembnejša tema v razpravah o prihodnosti našega planeta in družbe.

Kako izkoristiti premike v letu 2024?

»Leto 2024 bi lahko definiralo, kakšen bo naš svet v prihodnjih letih. Razumeti moramo, da so spremembe, čeprav včasih zastrašujoče, temelj priložnosti,« pravi Robert Škunca, direktor agencije Grayling za jugovzhodno Evropo. »Graylingovo poročilo nudi vpogled in nasvete, kako izkoristiti te premike; kako jih razumeti in strateško krmariti z njimi.«

Poročilo poleg izpostavljenih trendov opredeljuje tudi 10 razvojnih priložnosti, ki jih lahko organizacije uvedejo razmeroma hitro in tako izboljšajo svojo konkurenčnost. Te segajo od družbenih komentatorjev do dogodkov v živo in drugo.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji