mm
Aktualno

Kako pripovedovati zgodbe?

Prva zgodba je bila povedana v Afriki pred 40.000 leti, je na SEMPL-u povedal dr. Andrej Pompe, komunikolog, umetnik in partner v Formitas Skupini. »Ali se zgodba tudi ohrani, pa je odvisno od pripovedovalca.«

Pripovedovanje zgodb je včasih bolj pomembno od zgodbe same, človeško bitje je namreč od nekdaj tesno povezano z zgodbami. Ohrani se le, ko temelji na nečem, ko ima svoj namen in jasno opredeljeno občinstvo. »Bodisi v resničnem, digitalnem ali namišljenem svetu,« je dejal na konferenci SEMPL. »Nič nimam proti uporabi umetne inteligence, a tem zgodbam, ustvarjenim z ledeno hladnimi očmi, moramo nujno vnesti malo topline in emocij,« je izjavil.

Zgodba mora imeti smisel

Smisel zgodbe je lahko oživljati gola dejstva, oživiti sklope informacij, spreminjati abstraktno v konkretno, dolgočasje nadomestiti z zanimanjem, spodbuditi in odrešiti, prebujati intuicijo, prebujati željo, spodbujati domišljijo, dajati smisel in težo obstoječim vsebinam. Ko ustvarjamo zgodbe, je smiselno razmišljati tako, da z njo nagovajamo obstoječe kupce, a z njo privlačimo tudi nove.

Dr. Andrej Pompe svoje zgodbe ustvarja z multidisciplinarnostjo in širokim načinom razmišljanja, kar mu omogoča povezovanje različnih svetov v nove razsežnosti zamisli. Ustvarjalnost vpleta v vse pore življenja, dognanja pa dokazuje z znanstvenim delom. Poleg tega, da je strokovnjak za znamčenje, kreativec in predavatelj, je tudi ustnovani član glasbene skupine Panda, direktor in idejno-vsebinski vodja mednarodne poslovne šole BrandBusinessSchool ter soustanovitelj in partner agencije Formitas. Tekom svojega dela je spoznal: »Pri pripovedovanju zgodb je najlepše, da med ustvarjanjem in pripovedovanjem zgodb odkrivamo stvari, za katere nismo vedeli, da jih vemo.«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji