adidas
Aktualno

Kaj storiti z 1,2 milijarde evrov vredno kolekcijo Yeezy?

V družbi Adidas še vedno razmišljajo, kaj naj naredijo z 1,2 milijarde evrov vredno linijo Yeezy Kanyeja Westa, s katerim so zaradi protijudovskih komentarjev prekinili sodelovanje.

Spomnimo, Adidas je pred mesecem dni oznanil, da bo po vsej verjetnosti doživel prvo večjo izgubo dobička v 31-ih letih zaradi opustitve partnerstva z raperjem Kanyejem Westom in njegovo blagovno znamko superg Yeezy.

Partnerstvo, ki so ga razdrli oktobra 2022, je blagovno znamko športnih oblačil in obutve v zadnjih treh mesecih lanskega leta že stalo 600 milijonov evrov, iz podjetja pa so sporočili, da bi lahko izgubili še dodatnih 500 milijonov evrov.

Do sežiga ne bo prišlo

Izvršni direktor Bjorn Gulden je izključil sežig kolekcije Yeezy in dejal, da podjetje razmišlja o prodaji izdelkov, nato pa bi denar namenili v dobrodelne namene. Brezplačno deljenje oblačil in obutve je namreč zelo zapleteno zaradi vrednosti izdelkov pri nadaljnji prodaji.

Trgovina na črno raste

Par športnih copat Yeezy 350 Zebra se zdaj prodaja po ceni med 340 in 360 evri, ​​medtem ko je pred štirimi meseci stal več kot 100 evrov manj.

Gulden ob tem trdi, da je bila prekinitev partnerstva s Kanyem Westom prava odločitev, a da se bo to žalostno finančno obdobje vleklo še nekaj časa in da bo podjetje moralo zgraditi novo, a enako vplivno blagovno znamko

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji