bla
Aktualno

James Bond na pivu

Heineken je v novem oglasu »aktiviral« Jamesa Bonda, ki je komaj dočakal tako izid novega filma kot tudi kozarec Heinekena.

V oglasu »Vredno čakanja« (»Worth the Wait«), ki je delo agencije Publicis, vidimo aktualnega Jamesa Bonda, Daniela Craiga, v naravnem okolju (kadar ne pretepa nasprotnikov in vlamlja v zgradbe). V lokalu namreč sodeč po govorici telesa nestrpno čaka. Glede na okoliščine lahko pravzaprav čaka na dve stvari in »klasika« martini ni ena od njih. Prva je zagotovo premiera filma (predvidena je za 8. oktober 2021), ki so jo prestavili že trikrat. Posledično so tudi številni oglaševalci, med katerimi je kot eden od večjih tudi Heineken, morali ali prilagoditi ali pa celo na novo posneti več kot leto dni stare oglase. Druga pa je seveda kozarec Heinekena.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji