z
Aktualno

Izjemna gledanost smučarskih skokov v Planici

Finale 45. sezone svetovnega pokala v smučarskih skokih in poletih ter obenem slovo od šampiona Petra Prevca sta bila od četrtka do nedelje najbolje gledana vsebina na vseh slovenskih televizijah.

Povprečna gledanost vseh letošnjih prenosov dogajanja v Planici je bila odlična; program je spremljalo v povprečju 286.700 gledalcev oziroma skoraj dve tretjini gledalcev, ki so bili v času prenosov pred televizijskimi sprejemniki. V štirih dneh Planice 2024 je vsaj en del dogajanja videlo skoraj 50 odstotkov oziroma 922.000 različnih gledalcev, starejših od štirih let, so sporočili iz službe za komuniciranje RTV Slovenija.

Najbolj gledana tekma leta (do zdaj)

Najvišjo gledanost je dosegla nedeljska posamična tekma, katere drugo serijo je v povprečju spremljalo kar 77 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Ta tekma je bila najbolj gledana vsebina tako na TV Slovenija kot tudi na drugih slovenskih televizijah. Najvišja minutna gledanost je bila dosežena v času zadnjega skoka Petra Prevca ob 11.03, ko je TV Slovenija 2 gledalo kar 562.300 gledalcev.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji