bla
Aktualno

Instagram in odkrivanje samega sebe

Instagram v novem globalnem oglasu poudarja pomembnost samoizražanja.

Newyorška agencija Johannes Leonardo in Facebookova hišna agencija Creative X sta ustvarili oglas, kjer skupina mladih ljudi odkriva »vesolje Instagrama« in istočasno – zaradi vseh Instagramovih možnosti komuniciranja in raziskovanja, seveda – še samih sebe.

»Za mlade identiteta ni opredeljena, to je nekaj, kar nenehno raziskujejo. Ne glede na to, ali to pomeni, da se globlje povežete z ljudmi, ki so vam pomembni, odkrivate nova zanimanja ali delite svojo perspektivo,« so ob predstavitvi oglasa v sporočilu za javnost zapisali pri Instagramu.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji