inka
Aktualno

Inka z novo etiketo

Če ste v poletni sezoni gin tonika opazili pijačo Inka, ste morda pomislili, da gre za nov izdelek iz Radenske, a v resnici gre za pijačo, ki jo brez prekinitve proizvajajo že 50 let.

Ko je Radenska leta 2016 kupila znamke brezalkoholnih pijač hrvaškega podjetja Badel 1862, so v svoji paleti izdelkov pozdravili tudi Inko. »Nadaljevali smo s tradicijo tega legendarnega tonika, ki navdušuje vse ljubitelje grenkih napitkov in seveda gin tonika. Sama znamka temelji na tradiciji in zgodovini tonikov, ki sega v čas Inkov z območja Peruja. Tam so se starodavni Inki pred komarji in malarijo branili s pitjem grenke pijače – vode, pomešane z malo sladkorja in snovi, pridobljene iz lubja tropskega drevesa kininovca,« pravijo v Radenski. Od te tradicije je Inka povzela tako idejo za poimenovanje kot tudi svojo novo podobo oz. etiketo. Slednjo namreč krasi lik perujske boginje lune – najsvetlejšega predmeta na nočnem nebu, ki se imenuje Mama Quilla.

inka

Če ste tudi vi med ljubitelji gin tonika, pa za konec še namig: če zmešate gin in Inko, dobite – »džinko«. Da bo pijača še bolj okusna, dodajte malo limoninega soka in nekaj zrnc rdečega popra ter jo okrasite z rezino limone, svetujejo v Radenski.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji