inesa
Aktualno

Inesa Grobler ponovno na agencijski strani

Futurini ekipi se je kot direktorica naročnika pred časom pridružila Inesa Grobler.

Inesa Grobler ima kreativni del marketinga v krvi, saj se je na začetku svoje poti kalila v oglaševalski agenciji. V preteklih sedmih letih je delala kot marketinška direktorica v podjetjih Medex in Planet TV. Njene bogate izkušnje na naročniški, medijski in agencijski strani so odlično orodje, s katerim svojim naročnikom pomaga dosegati njihove marketinške in komunikacijske cilje ter ustvarjati dodano vrednost. Med prvimi večjimi naročniki, ki jih je prevzela na Futuri DDB, sta Merkur in Paloma.

Inesa Grobler zase pravi, da je marketinški entuziast: »Razlika med dobrim in odličnim marketingom je pripravljenost prevzeti odgovornost in razširiti meje možnega. Pozicijo marketinga si je potrebno izboriti; šele ko ima strateško vlogo, lahko uigrano vpliva na rast podjetja.«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji