trol
Aktualno

Ikea uredi še tako temačen dom

Ikea je v sodelovanju z agencijo Rethink Canada za kanadski trg zasnovala oglas, v katerem poudarjajo, da se v urejenem domu boljše počutimo in smo srečnejši.

To so prikazali na primeru namrgodenega trola, ki od vaščanov pobira mostnino, da lahko prečkajo most, pod katerim živi. Njegovo slabo voljo prežene deček, ki v njegovo votlino najprej prinese Ikeino LED svetilko, nato pa jo polepša še z drugimi kosi iz te prodajalne pohištva. Trol se po novem doma počuti tako prijetno, da pozabi tudi na pobiranje mostnine. »Če je srečen vaš dom, ste srečni tudi vi,« je sporočilo oglasa, ki so ga poimenovali kar »Trol«.

Režiral ga je Avstralec Nick Ball, trola pa je ustvaril češki izdelovalec lutk Martin Peck. »S to malo pravljico smo pokazali, kako lahko vsak dom postane vir sreče in dobrega počutja. Odločili smo se, da bo naš protagonist čemeren osamljen trol, saj smo s tem gradili na dramatiki oglasa,« je oglas komentirala Johanna Andren, vodja marketinga za Ikea, Kanada.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji