hofer, 1,2,3
Aktualno

HOFER tudi v času izrednih razmer skrbi za zdrav življenjski slog

HOFER letos že tretjič pripravlja projekt 1, 2, 3, GREMO!, v okviru katerega njihovi ambasadorji skrbijo za spletno vadbo ter podajajo prehranske nasvete in tedenske izzive.

Pri tem je njihov končni cilj zbrati sredstva za Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije – Soča. »V času izrednih razmer, ko so možnosti za vadbo omejene, je še toliko bolj pomembno, da ostanemo povezani in aktivni,« pravijo. »Projekt je v preteklih izvedbah k  aktivnemu življenjskemu slogu spodbudil več tisoč ljudi. Svoje poslanstvo nadaljuje tudi letos, kljub trenutnim razmeram, ki gibanju na prostem niso najbolj naklonjene. Zdravje naših kupcev in zaposlenih nam je zelo pomembno. Trenutne ovire pa nas niso ustavile, temveč spodbudile, da s projektom 1, 2, 3, GREMO! začnemo kar doma, pri tem pa poleg telesne aktivnosti, pravilne prehrane in motivacije pomagamo tudi tistim, ki potrebujejo pomoč,« pravijo v trgovski družbi HOFER.

Program je brezplačen in namenjen vsem

Projekt je namenjen prav vsem – družinam in posameznikom, privržencem fitnesa, športnim navdušencem in vsem, ki bi radi storili nekaj dobrega zase. Ponuja brezplačen, celovit in strokovno zasnovan vadbeni ter prehranski program, ki so ga zasnovali izkušeni strokovnjaki in obenem tudi ambasadorji projekta. Za motivacijo bo še naprej skrbel Marko Potrč, televizijski voditelj in športni navdušenec, vadbeni del programa je zasnoval Jan Kovačič, osebni trener in diplomant Fakultete za šport, Mojca Cepuš, mednarodno certificirana nutricistka, pa je pripravila celovit program prehranjevanja z recepti in nasveti, ki jih je še posebej prilagodila trenutni situaciji.

Gradijo tudi občutek pripadnosti

Dnevni vadbeni program je objavljen na spletni strani 123gremo.si. Programu se lahko pridružite kadar koli s podpisom manifesta in z beleženjem opravljenih vadb spremljate svoj napredek preko vadbometra, ki meri vašo vzdržljivost, moč, gibljivost in vztrajnost. Projekt gradi tudi občutek pripadnosti. Del programa tako temelji na dogodkih v živo, ki potekajo na Facebook strani 1, 2, 3, GREMO!

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji