hisense1
Aktualno

Hisense znova med globalno najvplivnejšimi kitajskimi blagovnimi znamkami

Podjetje Hisense, ki je eno od vodilnih svetovnih proizvajalcev gospodinjskih aparatov in potrošniške elektronike, se je že peto leto zapored uvrstilo med deset vodilnih kitajskih blagovnih znamk z največjim globalnim vplivom.

Podjetji Google in Kantar, vodilna svetovna družba na področju zbiranja podatkov, sta že petič objavili poročilo »Top 50 BrandZ Chinese Global Brand Builders 2021«, v katero je vključenih 50 svetovno najvplivnejših kitajskih znamk. Poročilo predstavlja svojevrstno priznanje za kitajske blagovne znamke, ki že več let uspešno hodijo po poti globalizacije. Multinacionalka Hisense se je znova uvrstila v prvo deseterico najvplivnejših kitajskih blagovnih znamk na globalnem trgu, prav tako pa jo poročilo uvršča tudi med deset najpomembnejših blagovnih znamk na trgih v razvoju, ki so jih letos snovalci v poročilo umestili prvič. Obenem Hisense na obeh lestvicah zaseda prvo mesto v kategoriji gospodinjskih aparatov.

Pod eno streho več svetovno priznanih blagovnih znamk

Skupina Hisense je bila med prvimi kitajskimi blagovnimi znamkami, ki so orale ledino na globalnem trgu. Danes pod svojim okriljem združuje več blagovnih znamk, med drugim tudi svetovno priznane znamke Hisense, Gorenje, Asko in Toshiba. Hisense je v zadnjih letih še bolj okrepil svoje dejavnosti na tujih trgih, razvejal svojo distribucijsko mrežo in se utrdil na mestu najprepoznavnejših blagovnih znamk na svetu. Čeprav mednarodni denarni sklad (IMF) ocenjuje, da je epidemija v letu 2020 povzročila padec globalne ekonomije za 3,5 %, v korporaciji Hisense pravijo, da so odločeni, da epidemija ne bo vplivala na njihovo strategijo razvoja. Še naprej sledijo istemu cilju, in sicer utrditi prepoznavnost vseh svojih blagovnih znamk na globalni ravni. Na ta način želijo narediti še en pomemben korak k uresničevanju dolgoročne vizije, v kateri so se zavezali postati podjetje s stoletno tradicijo, ki s svojimi inovativnimi rešitvami izboljšuje kakovost življenja uporabnikov po vsem svetu.

hisense2

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji