hisense3
Aktualno

Hisense International prejemnik nagrade tiskovne agencije PR Newswire

Podjetje Hisense International je eno od šestih kitajskih podjetij, ki so prejela svetovno nagrado za najvplivnejše kitajske blagovne znamke (ang. Annual Global Influential Chinese Brand Award).

Nagrade je podelil PR Newswire, tiskovna agencija z globalno medijsko mrežo, ki je ocenjevala več kot 100 kitajskih blagovnih znamk, ki so prisotne po vsem svetu. Hisense International jih je prepričal z izpiljeno komunikacijsko strategijo, ki je vključevala lastne medije in uredniške vsebine, odlično organizacijo in produkcijo vsebin, dostavljenih preko  ustreznih komunikacijskih kanalov točno določeni ciljni skupini potrošnikov, sodelovanjem z vplivneži in uživanjem mednarodnega ugleda.

V Hisense International pravijo, da so se letos osredotočili na utrditev podobe blagovne znamke Hisense, ki jo določajo toplina in zaupanje, družbeno odgovorno ravnanje, globalizacija, tehnološke inovacije in športni marketing. »Ta podoba se je skozi leto odražala v komunikaciji s številnimi javnostmi in konsistentnim ustvarjanjem kakovostnih komunikacijskih vsebin. Aktivno smo sodelovali v številnih razpravah o temah, kot so mednarodna trgovina, tehnološke inovacije ter okoljsko, družbeno in korporativno upravljanje. S svojo aktivno vlogo smo pridobili podporo številnih priznanih mednarodnih medijev, kar je pomembno vplivalo na povečanje omembe znamke Hisense v mednarodni skupnosti,« pravijo v Hisense International.

PR Newswire nagrado podeljuje že sedem let zapored, in sicer s ciljem ozaveščanja podjetij, inštitucij in medijev o komunikaciji, ki je osredotočena na visokokakovostne vsebine z izjemno dodano vrednostjo. Z njo izpostavljajo in spodbujajo primere dobre prakse, podjetjem pomagajo izboljšati kakovost komunikacije in odpirajo priložnosti za komuniciranje preko številnih novih oblik medijskih kanalov.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji