lk
Aktualno

Heineken v novem oglasu spodbuja zmanjševanje porabe alkohola

Pred izidom Marvelovega filma »Ant-Man and The Wasp: Quantumania« so v Heinekenu ustvarili oglaševalsko akcijo, v kateri opominjajo javnost, da se lahko zabavajo brez alkohola.

Heineken in Marvel sta se združila v oglaševalski akciji za promocijo tako prihajajočega filma »Ant-Man and The Wasp: Quantumania« kot tudi brezalkoholnega piva Heineken 0.0. Akcija poteka od 9. januarja do 18. februarja, v njej pa spoznamo zvezdnika filma Paula Rudda, ki uživa v brezalkoholni pijači. Akcija vključuje televizijske spote, promocije v trgovinah, nagradne igre ter aktivacije na spletu in družbenih omrežjih.

Do tovrstne pobude je prišlo ne le zaradi načina dela in značilnosti glavne osebe v novem Marvelovem filmu, temveč tudi t. i. suhega januarja (Dry January), ki je v zadnjih letih postal mesec, v katerem se vedno več ljudi odloči za vzdržanje od pitja alkohola.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji