tomato
Aktualno

Guardian Weekly z naslovnico Tomata Koširja opozarja na svetovno krizo s hrano

Britanski tednik Guardian Weekly se s svojo najnovejšo naslovnico osredotoča na grozečo svetovno krizo s hrano. Naslovnico je ustvaril priznani slovenski oblikovalec Tomato Košir.

V reviji opozarjajo na morebitno veliko katastrofo in pomanjkanje hrane, ki se lahko zgodi kot posledica sovpadanja vojne v Ukrajini, ekstremnih vremenskih pojavov in inflacije, to pa so ponazorili tudi z naslovnico in vizualnim gradivom v članku, pod katerega je podpisan Tomato Košir.

tomato food

Oblikovalec je za MM povedal, da vidna sporočila omogočajo ustvarjalcem, da služijo širšim družbenim agendam. »Ljudje berejo manj in krajša besedila. Če so včasih brali članke, zdaj le preletijo naslove. Če so si prej dopisovali, se zdaj 'pofočkajo' z emojiji. Če so se nekoč konfrontirali z argumenti, zdaj odgovarjajo z naborom predpripravljenih gifov. Dnevne motnje in kakofonija nerafiniranih mnenj še dodatno poslabšajo odkodiranje tudi tistih sporočil, ki so skrbno sestavljena. Vidna sporočila imajo osupljiv nabor orodij, ki nam omogočajo neprimerno hitrejši dostop do možganov kot besedila ali zvočna sporočila. Kljub temu ne morejo nadomestiti hrane,« opozarja.

tomato košir

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji