Gap
Aktualno

Gap se vrača s plesnimi oglasi

V svoji zadnji oglaševalski akciji se blagovna znamka oblačil Gap vrača k slogu oglasov, ki ga njihovi potrošniki poznajo in imajo radi: k plesnim oglasom.

Najnovejšega so poimenovali »Linen Moves« (»Lan se giblje«), v njem pa blesti mlada južnoafriška glasbenica Tyla, ki je pred kratkim izdala svoj najnovejši singel Water. Kot ustvarjalca oglasa sta podpisana J Lloyd iz glasbene skupine Jungle in režiser Charlie Di Placido, ki sta ustvarila mladosten in razigran video za najnovejšo Gapovo kolekcijo iz lana.

»V devetdesetih letih in v začetku novega tisočletja so bili Gapovi oglasi ključen del pop kulture. Upamo, da bomo z oživitvijo svojih ikoničnih plesnih oglasov ponovno pridobili ta sloves in blagovno znamko približali povsem novim generacijam,« so povedali v Gapu.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji