corner
Aktualno

Fresh Corner je nova uradna kava kolesarske ekipe Bahrain Victorious

Družba MOL je na današnji novinarski predstavitvi novih kavnih specialitet pod blagovno znamko Fresh Corner poskrbela še za eno presenečenje – nanjo so namreč povabili tudi kolesarskega asa Mateja Mohoriča, ki je strasten kavopivec.

Valerija Glavač, direktorica družb MOL Slovenija ter MOL & INA, je uvodoma povedala, da koncept Fresh Corner, ki ga uvajajo na vseh svojih bencinskih črpalkah, zavzema čedalje pomembnejši del njihovega poslovanja, čemur sledi tudi posodobljena strategija podjetja. »Blagovna znamka Fresh Corner strankam nudi kakovostne in sveže izdelke za na pot, kot so kava in prigrizki. Do leta 2027 bomo koncept uvedli na vse naše bencinske servise, saj se povpraševanje naših strank po gastronomski ponudbi iz leta v leto povečuje,« je povedala za MM. Delež negoriv v njihovi ponudbi je trenutno že polovičen in bo do leta 2030 še naraščal.

V Sloveniji najbolj priljubljena kava z mlekom

Njihova najbolj prodajana izdelka pod znamko Fresh Corner sta kava in hot dog, pri čemer je direktorica nanizala še nekaj zanimivih dejstev. Na ravni Skupine MOL vsaki dve sekundi prodajo eno skodelico kave. V Sloveniji je najbolj priljubljena kava z mlekom; na ravni Skupine MOL je njen tržni delež v Sloveniji okoli 38 odstotkov.  

To je potrdila tudi Anita Nagy-Bertók, vodja oddelka za kavo v pražarni Roastar, ki je v lasti Skupine MOL. V Sloveniji si kavo najraje popestrimo z mlekom, medtem ko imajo v južnejših državah raje espresso. Sicer pa so v ponudbo Fresh Corner dodali novo kavno mešanico arabice in robuste, predstavili pa so tudi novo kavo premium iz 100-odstotne arabice. »Kava, pražena z najnaprednejšimi italijanskimi stroji, je bila izbrana na različnih testiranjih – tako strokovnjakov kot naših gostov, zato zadovolji tudi najzahtevnejše okuse,« pravijo pri MOL-u.

fresh corner

Z leve proti desni so Matej Mohorič, Anita Nagy-Bertók in Valerija Glavač.

»Kava je za nas hobi«

Na kavo Fresh Corner pa prisegajo tudi kolesarji v ekipi Bahrain Victorius z Matejem Mohoričem na čelu. To je namreč postala uradna kava te kolesarske ekipe, ki po njegovih besedah spije ogromno kave. »Kofein je edina substanca, ki takoj deluje na naš sistem in izboljša našo učinkovitost,« je povedal. Na vprašanje MM-a, zakaj so se v ekipi odločili prav za kavo Fresh Corner, je odgovoril, da gre za kavo visoke kakovosti; surovine zanjo v pražarni dobijo neposredno iz Brazilije. »Mi imamo radi predvsem 100-odstotno arabico, mešanico, ki je manj močnega okusa. Nam je kava zelo pri srcu, zelo veliko je spijemo. Številnim kolesarjem v naši ekipi kava predstavlja hobi in imamo doma profesionalne kavne aparate, tako da smo zelo veseli tega sodelovanja,« nam je povedal Mohorič, ki v času najnapornejših dirk spije tudi do 12 espressov dnevno.

V naslednji številki revije SaMMozavestno, ki z MM-om izide konec maja, si boste lahko prebrali intervju z Anito Nagy-Bertók, ki je tudi  certificirana senzorična ocenjevalka in strokovnjakinja za World Coffee Events.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji