z
Aktualno

Finančna pismenost v marketinškem sektorju

Kar 69 odstotkov strokovnjakov za marketing meni, da obstaja še veliko manevrskega prostora za izboljšave na področju finančne pismenosti v industriji.

Nedavno raziskavo o finančni pismenosti so pri Marketing Weeku izvedeli kar na LinkedInu, v njej pa je sodelovalo malo manj kot 400 ljudi. Ugotovili so, da dobri dve tretjini sodelujočih meni, da bi morali vsi deležniki v oglaševalski industriji narediti nekaj več za izboljšanje finančne pismenosti. Vsak peti (19 odstotkov) je namreč pomanjkanje znanja in spretnosti na tem področju označil kot veliko težavo pri tekočih obveznostih in dogovorih. Zanimivo, le 12 odstotkov anketirancev trdi, da je njihova panoga ali ekipa finančno opismena.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji