Europlakat
Aktualno

Europlakat: »V kriznem času je še bolj pomembno negovati vezi z občinstvom«

V trenutnih okoliščinah lahko blagovne znamke presežejo komercialni nagovor in dosežejo dejansko interakcijo s potrošniki, je prepričan Urban Korenjak, direktor trženja v Europlakatu.

Urban Korenjak poudarja, da v teh časih vsak od nas potrebuje spodbudno besedo in občutek, da nismo sami, pa čeprav smo izolirani. Potrebujemo uteho, motivacijo, da bo grožnja okužbe z novim koronavirusom minila. »Oglaševalci in znamke govorijo o interakciji z raznolikim občinstvom. Zdaj lahko tudi s komuniciranjem v izrednih razmerah pokažejo, kakšne vezi z občinstvom si dejansko želijo. Da torej želijo presegati komercialni nagovor, pokažejo sočutje in gradijo čustvene vezi,« ugotavlja sogovornik.

Kot smo v MM-u že poročali, se je Europlakat v sodelovanju z Agencijo 101 pobudi #ostanidoma pridružil z akcijo »Stopimo skupaj, stopimo narazen«. Akcija poziva k upoštevanju navodil v času trajanja ukrepov za omejevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom. »Naša dejavnost je v času omejitev gibanja in združevanja na prostem med najbolj prizadetimi, kar se seveda močno odraža tudi v našem poslovanju. Vprašali smo se, kako lahko z našimi viri prispevamo k reševanju trenutne situacije. Gotovo je v tem trenutku najbolj koristen poziv ljudem, naj ostanejo doma – zato, da se bomo kmalu lahko znova družili tudi na ulicah,« pojasnjuje Korenjak.

Hkrati vse  medije, oglaševalce in agencije poziva k vzajemnosti. »Ko premagamo virus, bomo znova na ulicah. Olajšani in zadovoljni se bomo lahko znova svobodno gibali. Gotovo bo to dobra priložnost za oglaševalce, da še okrepijo vezi z občinstvom, ki so jih negovali v kriznem obdobju.«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji